genial vannkoker

leoleo

Gift med forumet
kjøpte en fantastisk en i dag fra Phillips.
Kan stille den inn på f.eks 40 grader, vips så piper den og vannet er akkurat passe "flaskevarmt".
Kathrin sier ho blei mer glad for den enn de nye gifteringene vi kjøpte oss i hvitt gull med diamant på[:D]

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start?ProductID=R1TD4QFH5qEAAAESiQFFR92N

jækla lang link til den

ORIGINAL: Ida88

oj, kor GENIALT!!!!!

Himla grei, ga 599, og syns det var litt dyrt for en vannkoker som ser så forbanna kjedelig ut.
Men tror pinadø den er verd pengene.
Kathrin diller og daller sånn med den vannkokeren at jeg føler nesten at jeg er singel igjen.
Deilig å få litt smaken på singellivet for 599

går an å få den i sort også

Tihi, en slik har vi hatt lenge, ædabæda *være litt barnslig og skryte litt ja* [8D]

Oj så genialt då [:)]

ORIGINAL: Bdancer

ORIGINAL: leoleo

kjøpte en fantastisk en i dag fra Phillips.
Kan stille den inn på f.eks 40 grader, vips så piper den og vannet er akkurat passe "flaskevarmt".
Kathrin sier ho blei mer glad for den enn de nye gifteringene vi kjøpte oss i hvitt gull med diamant på[:D]

hehehhe[:D]

genialt da! de få gangene jeg/sambo har laget mme så er det så kjipt å holde flaska under kaldt vann i evigheter for å kjøle den av...
men har hørt at folk koker og eller på flaske og setter i kjøleskapet på forhånd, så er det bare å varme i micron (eller i vannbad). mye kjappere[;)]

har du kokt vann i kjøleskapet, kan du blande 50/50 m nykokt vann, så blir det perfekt temperatur.

Back
Topp