Genial ide til venninnesammenkomster:)

Det skulle vært et krav på alle fester og turer på byen..vet ikke hvor mange fester som har blitt ødelagt av sjalu mannfolk som sender sms og ringer i ett eller annet tull!!

Hadde jeg noen gang holdt fest skulle jeg hatt en sånn

Hehe, herlig! Var på jentekveld forrige helg, vi kunne trengt en sånn da! På et tidspunkt satt 3 av de å kommenterte bildene til hverandre på Face..

Enig!!! Har tenkt manger ganger på hvor elendigt selskap det må vere i meg, siden de sitter og spiller eller leser på facebook..... eller hva det enn må ver :-P
Har lovd meg selv å aldri gjøre det. (veldig enkelt med fb på mobil ;-) men fy flate for et irritasjonsmoment det er blitt)

svigermor lurte på om hun skulle sette fram en sånn når vi kommer på besøk........... gubben sitter med trynet i telefonen åll de fåkking taim... kjenner at jeg blir sur når han drar fram telefonen.. han får ikke med seg et pøkk og bare "HÆÆÆÆ" til alt...

Har min på i veska. Når jeg ikke er hjemme er jeg avhengig av at mannen får tak i meg hvis det skulle være noe. Men jeg har også vett nok til å ikke ta den frem unødvendig. 

Stilig

Tror jeg må sette frem en sånn til neste fest! Enkelte er bare helt maniske på å sende sms i løpet av en kveld. Og det gjelder ikke bare jentene nei! Mannfolka sender kanskje ikke sms men de sammenligner apper og diverse og sitter med nesa nedi mobilen hele tida...

Og kjedeligst er mannen når vi er på besøk hos mamma eller svigermor, han mener nemlig at kaklingen kan vi damene ta oss av og da bare melder han seg ut av verden og inn i mobilen... *brumm*

Sannheten skrev:
Hehe, herlig! Var på jentekveld forrige helg, vi kunne trengt en sånn da! På et tidspunkt satt 3 av de å kommenterte bildene til hverandre på Face..

Åhh, sånt er så irriterende!  Var i bryllup i vinter, og da satt 3-4 ab folka og "sjekket hverandre inn" eller Gud vet hva, tagget bilder og kommenterte hverandre. Ble seriøst flau jeg!

Back
Topp