Generelt?

Sisken

Gift med forumet
Er det mange av dere som henge der inne?

er der litt innimellom[:D]

ok, bare lurte litt for de få gangene jeg spør om noe som helst der inne, er det alltid noen som må være ufin så gidder ikke henge noe videre der inne.[8|] Skjønner ikke hvorfor man må være så ufin mot andre fremmede? Ikke ment å henge ut folk altså, men skjønner dere hva jeg mener?[:)]

Jeg syns det er mange hormonbomber der inne og syns mange er rett og slett skumle så jeg velger å holde meg borte[:)] Jeg liker ikke krangling og konflikter[:)] Myyyyyyyyyyyyye koseligere å bare holde meg her inne med dere[:)]

Helt enig, terminforumene er mye koseligere[;)] tror det er mange som skifter personlighet når de er der inne he he

skjønner hva du mener ja!![:)] er liksom en egen gjeng der.. men syns det er greit med litt gratis underholdning i blant[8D][8D][;)]

De er vel sånn som oss da. At de har interne ting og folk de er vant med å forholde seg til. Men jeg syns det er feil at det skal være en "kul" gruppe på generellt. Det skal være for alle og for alt som ikke passer inn andre steder. Er mye drama der i blant. Noen som bare prøver å skape drama, mens andre som driver kosing. Menmen, noen ganger kan det være opplysende der også.

Back
Topp