Formen blir bare verre og verre! På mandag reiser jeg hjem til hu mor for å bli vartet opp til fødsel og for å slippe og tenke på alt jeg skulle ha gjort her hjemme!
Bekkenløsning, svimmel, kvalm, sure oppstøt og oppkast, mye kynnete, smerter i rygg og hode, begynte for to dager siden å få pulserende smerter i korsryggen. Begynner i midten og pulserer ut mot siden. Ødemer (går opp 4 kg hver dag som går ned om natten igjen heldigvis!) Rastløse ben.. og veldig veldig sliten. Får ikke sove noe godt om nettene og gruer meg til å legge meg da jeg fort begynner med sure oppstøt og oppkast når jeg legger meg ned.
Det var mye klaging det
håper mini holder seg inne til rett over nytt år, men da trenger vi ikke å vente lengre. For min helse trenger at hun kommer ut snart..
termin 16 januar, så kan jo fort være mange uker igjen endå! - litt pestimistisk for tiden her! 
Bekkenløsning, svimmel, kvalm, sure oppstøt og oppkast, mye kynnete, smerter i rygg og hode, begynte for to dager siden å få pulserende smerter i korsryggen. Begynner i midten og pulserer ut mot siden. Ødemer (går opp 4 kg hver dag som går ned om natten igjen heldigvis!) Rastløse ben.. og veldig veldig sliten. Får ikke sove noe godt om nettene og gruer meg til å legge meg da jeg fort begynner med sure oppstøt og oppkast når jeg legger meg ned.
Det var mye klaging det