Generelt sett, formen??

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Formen blir bare verre og verre! På mandag reiser jeg hjem til hu mor for å bli vartet opp til fødsel og for å slippe og tenke på alt jeg skulle ha gjort her hjemme! :)
Bekkenløsning, svimmel, kvalm, sure oppstøt og oppkast, mye kynnete, smerter i rygg og hode, begynte for to dager siden å få pulserende smerter i korsryggen. Begynner i midten og pulserer ut mot siden. Ødemer (går opp 4 kg hver dag som går ned om natten igjen heldigvis!) Rastløse ben.. og veldig veldig sliten. Får ikke sove noe godt om nettene og gruer meg til å legge meg da jeg fort begynner med sure oppstøt og oppkast når jeg legger meg ned.

Det var mye klaging det :-P håper mini holder seg inne til rett over nytt år, men da trenger vi ikke å vente lengre. For min helse trenger at hun kommer ut snart.. :) :-P termin 16 januar, så kan jo fort være mange uker igjen endå! - litt pestimistisk for tiden her! :-P

kjempe bra selv om jeg har to eldre brødre som koser seg med å plage lillesøster under siste del av svangerskapet XD :Heartred

Ikke helt bra nei.. Kaster opp som en gris på morgenen.. hurra for hypermesis ....
Sliter med væskebalansen. Sliter med matlyst, og sliter med å få i meg drikke.. kroppen er tung. Isjas fra helvete, og til tider heftige kynnere.... viste hva jeg gikk til da dette er det 4 svangerskapet.. (3 barn + 1 MA)

Sliten og lei!
Sykemeldt hele svangerskapet pga bekkenløsning og bekkenlåsning, stiv i hele kroppen ( har fibromyalgi i tillegg ), svangerskapsdiabetes, kort livmorhals siden uke 30; så jeg har ikke gjort annet enn å ta det med ro, samtidig uroe meg for prematur fødsel. Nå er det ikke krise lengre siden jeg er 36+1 nå..myk, moden, livmorhals på 18 mm, kynnere, murring nederst i magen, modningsrier om nettene. Småkvalm. Høyt blodtrykk.
Ellers er det meste på stell i huset, jul og gaver! Og DET er jo positivt da! ;-)

Back
Topp