generelt-forumet

teba

Gift med forumet
ka som skjer der inne nå for tida..eine er meir hårsår enn den andre...skjønner ikkje bære eg altså!

Pleier ikke være der inne jeg, men tok en tur innom tidligere i dag, kom meg for ut igjen for å si det sånn[:D]

synes det er fint som det er her inne i januarklubben jeg!! trives her, og vil gjerne at det skal fortsette! kunne vært mer liv, men regner med det blir det etterhvert! :)

må si eg har bgeytn å hold emeg meir på denne sida ja,januar gjeneg eller inn på generelt..skjønner meg ikkje på det der inne lengre..men her vil eg svært gjerne vere....[:D]1

jeg er stort sett bare her og på svangerskap...[:D]

ORIGINAL: Wibe^

synes det er fint som det er her inne i januarklubben jeg!! trives her, og vil gjerne at det skal fortsette! kunne vært mer liv, men regner med det blir det etterhvert! :)

Helt enig med deg!!!!!
Må inn å titte på juni termin klubben i ny og ne da, der er det liv

Ja du sier noe. Det skal ikke mye til før det blir uro og krangel på generelt. Da får vi holde oss her og kose oss i lag.

Jeg har så vidt vært innom der et par ganger. Hver gang jeg har vært der så er det alltid en eller annen som baksnakker noen andre, og det synes jeg blir for dumt .Mye krangling har jeg  skjønt også. .
Best og holde seg her inne tror jeg[:)]

Back
Topp