generell studiekompetanse

Venter_nr2

Glad i forumet
Septemberlykke 2024
Noen her som har tatt det som privatist? Fortell meg litt om det. Positivt, negativt...? [:)]
Eventuelt gjennom NKI? [:)]

jeg tok det som privatist. kan ikke påstå å si at jeg virkelig sto på for å klare beste karakter, men jeg synes det gikk helt greit. litt skummelt i begynnelsen, med så mange eksamener, men ellers greit. angrer ikke på at jeg gjorde det!

Jeg valgte å dele det opp på 2 år, for sleit i matte og engelsk.
Det gikk veldig greit syntes jeg..

eventuelt noen som har tatt det gjennom NKI? :)

Tok historie og naturfag nå i våres og fikk 5'er og 6'er (skryte skryte[8D])
I år må jeg ta norsk og matte og det blir nok verre...

dytt [:D]

ORIGINAL: *DrømmeBolla*

Men hvorfor betale i dyre dommer for noe man kan få gratis? Er jo kveld & dag voksenopplæring?[8|][:)]

Eller kanskje det ikke passer selvfølgelig.. [:)][:)]

Det er ikke så lett å komme inn. Jeg kom ikke inn i år[&o]

Men hvorfor betale i dyre dommer for noe man kan få gratis? Er jo kveld & dag voksenopplæring?[8|][:)]

koster 60000 på dagtid gjennom opus. og har ikke mulighet på kveld fordi jeg jobber noen kvelder i uka..

ORIGINAL: Inmari

hvor bor du da?Det finnes private plasser[;)]

Sambo holde på med generell studiekompetanse på NKI, han syns det e kjempe greit og enkelt! [:)]

ORIGINAL: *Fernet*

ORIGINAL: Inmari

hvor bor du da?Det finnes private plasser[;)]

Jeg bor i Sarpsborg. Aldri hørt noe om private plasser og jeg har vært litt av en telefonterrorist til de som har med inntak til voksenopplæring å gjøre...

ORIGINAL: Evyvea

Sambo holde på med generell studiekompetanse på NKI, han syns det e kjempe greit og enkelt! [:)]

Tar han generell studiekompetanse, eller vg3 påbygging generell studiekompetanse?

Back
Topp