Gendermaker test [emoji1]

Lycketott

Flørter med forumet
Fikk denne i posten i dag. Noen her som har prøvd?
Vet den absolutt ikke er 100% sikker, men jeg synes det er morsomt å prøve [emoji2]

Det står på nettsiden at den kan taes fom 6 uke.. så jeg får vente noen dager til før jeg tar den [emoji4]

Noen som forresten har tatt ringtesten?
Den har stemt på mine 2 fra før, og nå viser den jente. Så det blir spennende og se det også [emoji7]

Om ringen snurrer rundt = Jente
Om ringen går fram og tilbake = Gutt
[emoji171][emoji170]

bf4c2f5f0d522c15f19a6cc7bfaa70a0.jpg

Hva er det?aldri sett sånn før:) hvordan funker den da? Og hvor kjøpes sånn?
Mange spørsmål he he. Blei nysgjerrig på den dero_Oxsmile9

En urinprøve som skal vise om det blir gutt eller jente [emoji13]
Men dette er nok ikke noe man skal stole helt på, men som sakt er det morsomt å prøve [emoji1]
Man skal visstnok dryppe noen dråper urin i, og så blir testruten blå om det er gutt og rosa om det er jente [emoji38]

Jeg bestilte min på ebay [emoji1303]

Den er morsom, men alle de jeg vet har tatt den har fått feil :P Har en liggende jeg også, men det blir mest for gøy før vi får vite kjønn i uke 10-11.

Kan du gå vite kjønn i uke 10? [emoji7]

Med tanke på alle medisinene jeg har brukt siste 2 år skal vi ta NIPT test. Den må betales fra egen lomme og taes i Sverige eller Danmark. Du kan da velge å få vite kjønn :) Men først må spiren sitte, enten ventespire nå eller fjerde runden med IVF om noen uker..

Med tanke på alle medisinene jeg har brukt siste 2 år skal vi ta NIPT test. Den må betales fra egen lomme og taes i Sverige eller Danmark. Du kan da velge å få vite kjønn :) Men først må spiren sitte, enten ventespire nå eller fjerde runden med IVF om noen uker..

Masse lykke til [emoji173]️

Back
Topp