Gendermaker - gutt eller jente?

Sjokokvinne

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Hei dere. Surfet litt på nettet og fant nettopp ut at det finnes en test man kan kjøpe for å se om man venter jente eller gutt. Blir blå/ rose ettersom. Jeg har sykt lyst til å prøve!!

Noen fler?

e41328ccda88b4a124f86c0d456d1c6c
 
Oi, det kunne vært veldig spennende å prøve! Hvordan utfører man testen? Med liten blodprøve hjemme eller urin test?
 
Ja har set på de på ebay , de garanterer i hytt og pine , men de sier ikke kjøp ting osv haha.
Men den er fra statene ikke Kina så hadde vært morsomt , prisen er jo ikke ille heller :P
 
Ja har set på de på ebay , de garanterer i hytt og pine , men de sier ikke kjøp ting osv haha.
Men den er fra statene ikke Kina så hadde vært morsomt , prisen er jo ikke ille heller :p
Ja det leste jeg og, haha. Står det ikke hvor mange % sikre de er?

Jeg synte 250 er mye, det var prisen jeg fant i Norge ihvertfall. Får se litt, hehe.
 
Ja har set på de på ebay , de garanterer i hytt og pine , men de sier ikke kjøp ting osv haha.
Men den er fra statene ikke Kina så hadde vært morsomt , prisen er jo ikke ille heller :p
Men hvis man kjøper sånn 3-4 stykk og tar alle og alle har samme farge, så sier jeg ok :P
 
Leste forum fra Amerika om den, og den blir tydeligvis ofte lilla, sånn at man ikke kan tyde fargen helt. Jeg har ikke sjangsen :P
 
Back
Topp