Gendermaker fra angelsound

Mary79

Glad i forumet
Mailykke <3
Noen som har testet det? Jeg skulle bestille meg angelsound, så fikk jeg øye på gendermaker testen. Har jo lest om den før, men aldri tenkt mere over det. Og for oss er det akkurat det samme om vi får gutt eller jente, men jeg må jo si at jeg gleder meg til å få vite hva det er. Og jeg skjønner at denne testen ikke gir noe sikkert svar, men det kunne jo vært morsomt å prøvd? Å jeg hadde ikke handlet inne klær i "riktig" farge utfra dene testen altså:-)
Men er det noen som har testet den??

Jeg har prøvd... Blir jente ifølge den, men tror ikke jeg satser på det før etter oul :) lurer veldig på hva som hadde skjedd om man testet på en person som ikke er gravid ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har prøvd... Blir jente ifølge den, men tror ikke jeg satser på det før etter oul :) lurer veldig på hva som hadde skjedd om man testet på en person som ikke er gravid ;)

Bed gubben teste haha

Sent from my iPad using BV Forum

Nå har jeg også prøvd... Den sa jente, jeg føler veldig at det blir gutt:-) Så får vi se på Ul i starten av desember da:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så spennende :) føler egentlig veldig jente jeg da, men det tror jeg er mer fordi jeg har jente fra før og liksom er vant til det :) vi får holde hverandre oppdatert etter oul! Spennende når flere har prøvd!!!

Jeg har jo en gutt fra før, så det kan godt hende at det er derfor jeg tror gutt denne gangen også:-)
Ja vi holder hverandre oppdatert:-)

Som sagt den viste jente på meg. Og i dag var vi på ul og gyn sa at det var jente med 95% sikkerhet!

Så gøy!! Gratulerer med en liten jente i magen :) Må vente en hel måned på å få vite om den stemte eller ikke jeg....

Som sagt den viste jente på meg. Og i dag var vi på ul og gyn sa at det var jente med 95% sikkerhet!

Hvor mangen uker er du?

Back
Topp