Gender reveal

Kaje

Blir kjent med forumet
MayDay2021
Jeg skal på ultralyd 22. desember, og tenkte at dersom jeg får vite kjønn skal jeg avsløre hva det blir i en julegave til sambo og datteren vår på julaften, siden han ikke får bli med på ultralyd.

Noen som har noen gode ideer til hvordan jeg skal gjøre det?:happy:

Har dere gjort noe gøy ut av å avsløre kjønnet til babyen? :joyful:

Kan ramme inn et bilde med en rosa eller blå sløyfe på som du pakker inn, eller du kan kjøpe en bamse som er blå eller rosa
☺️

Skal ha oul i morgen, og tenkte storebrødrene på 2,5 år, 6 og 9 skal få sprekke en ballong med gitt farge i:happy:
Vet ikke helt hvordan jeg skal avsløre det for mannen siden han ikke får bli med, samt kommer hjem fra reisejobb i morgen kveld enda da.. :p

Skal ha oul i morgen, og tenkte storebrødrene på 2,5 år, 6 og 9 skal få sprekke en ballong med gitt farge i:happy:
Vet ikke helt hvordan jeg skal avsløre det for mannen siden han ikke får bli med, samt kommer hjem fra reisejobb i morgen kveld enda da.. :p

Du får filme storebrødrene når de sprekker ballongen og sende den til mannen :happy:

Du får filme storebrødrene når de sprekker ballongen og sende den til mannen :happy:

ja, kanskje det:happy: skal i hvertfall sende den til besteforeldre som bor langt unna, så de får sett, men det blir nokk ikke før dagen etter tror jeg.. :happy:

Svigerinna mi kjøpte en sånn kanon ting som spruter ut blå eller rosa konfetti, min datter på 3,5 år elsket den og snakker om den enda!!

Vi kjøpte en sånn ballong som vi fylte med rosa konfetti , han fikk den på bursdagen sin etter egent ønske :joyful:

Jeg var på UL i dag og fikk vite kjønn. Jeg har to barn i magen, så tenkte å lage en liten julegave med en liten eske med to fargede papirbiter eller noe sånt nedi som minste storebroren kan åpne foran alle på julaften. Gjør det bare enkelt - er nok stress før jul.:singing:

Back
Topp