Gender Prediction Test

Camilla-arriane

Forelsket i forumet
Noen som har prøvd denne, eller som har lyst?
Jeg har bestilt meg en, bare for morroskyld..fikk den i posten i dag.
Er i uke 7 i dag..så må vente 3 uker til, før jeg kan prøve den :)
Gleder meg.. :D

hva er det?

Her er det samme hva det blir:) Har en av hver fra før, så er glad vist jeg får beholde denne spiren i magen til juni/juli :)

Men spennende, du må oppdatere oss når du har testet :)

hvordan funker den der da?? Har sett at de har sånne EL tester som gir beskjed når det er størst sjanse for gutt og jente, men den der har jeg ikke sett før..

Jeg har kjøpt akkurat denne, står i skapet og venter til jeg kommer til uke 10..
Og  om ca 2uker kommer det en annen test fra ebay som skal sjekke kjønn allerede i uke 7.. Så dette kan bli spennende.. Er spent på om de viser samme resultat ;)

For dere som lurer så er det en vanlig graviditetstest, bare at man tisser oppi et glass, og deretter bruker man en "pipette" og drypper dråper nedi "prøveglasset" og rister. Da kommer det enten en orange eller grønn farge.. Hvertfall det jeg kan huske fra da jeg leste om denne testen i sommer.. Men kan være jeg blander testene jeg har kjøpt no, for de hadde ulike måter å få fram fargen på :)

Jeg tar slike tester fordi jeg er testoman, er ikke så viktig om det er gutt eller jente egentlig.. MEN utrolig spennende :D

Hva i all verden da? Fungerer virkelig dette? Jeg er ekstremt nysjerrig på skjønnet, men kommer ikke til å prøve noe sånt, har ikke helt trua...

Stemmer er en test som kan vise om det blir jente eller gutt.
Du tisser i et glass bruker en "pipette" som du "drypper" ned i prøveglasset(20ml).
Deretter virrer du litt på glasset.
Er det gult er det jente..blir det grønt er det gutt.
Så det på "legene" på tvnorge.
Var noen testpersoner som hadde tatt "tissetesten"..og var på ultralyd etterpå.
Og svaret di fikk fra "testen" samsvarte med ultralyden på alle sammen :D

Betalte i underkant av 400 kr for den.

hihi, så spennende:)
Dette har jeg aldri hørt om før:P Gelder meg til å høre etterhvert om det stemte:D

Kjøpte en til 200 og en til 400, forskjellige merker. 
En på siden til babygender og en fra ebay

viste ikke det fantes en gang, men det måtte nå komme 

Back
Topp