Gender Prediction Kit og Ramzi

Søskendrøm2025

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
September To Remember 2022
Aprilspirene 2025
Haha, undertegnede syns det er gøy å spekulere i kjønn mens vi venter på fasiten. Har tisset på et Gender Prediction Kit fra EBay og sjekker ultralydbildet opp mot Ramzi metoden. Begge deler ser ut til å støtte magefølelsen til mannen og meg om at det blir en jente, det samme gjør for øvrig kinesisk fødselskart.

Har noen av dere prøvd Gender Predicton Kit før? Eller sjekket Ramzi-metoden mot TUL-bildet?

3AD6EC37-98E9-4A98-809D-8591234E9D40.jpeg

Vedlegg

• 63785C5B-7107-4055-85A5-D42EF3551205.jpeg
    63785C5B-7107-4055-85A5-D42EF3551205.jpeg
    34,2 KB · Visninger: 53
Oi spennende, dette var helt nytt for meg aldri hørt om før. Kinesisk fødselskart sier forøvrig jente her også. Så håper virkelig det stemmer ☺️

Den Ramzi tror jeg sier gutt på meg, kinesisk fødselskart sier jente, magefølelsen min sier ingenting, for den veksler mellom «det er en jente» og «det er helt sikkert en gutt». magefølelsen til pappaen sier jente:rolleyes:
Kan man se kjønn på ultralyd i uke 12?:p Er såååå nysgjerrig!

Den Ramzi tror jeg sier gutt på meg, kinesisk fødselskart sier jente, magefølelsen min sier ingenting, for den veksler mellom «det er en jente» og «det er helt sikkert en gutt». magefølelsen til pappaen sier jente:rolleyes:
Jeg tror det er fra uke 14 de kan se det.

Jeg tror det er fra uke 14 de kan se det.
Vet det egentlig:hilarious: tror ikke vi greier å se noe hos fastlegen uansett, bildene er ikke så klare som jeg ser de er hos mange andre. Men vi har sett hjerteslag om ikke annet:Heartbigred Nå gleder vi oss bare til kontroll og en liten titt i uke 12:dance008

Tror det kan vere mulig fra uke 12, men ikke alltid deg går og en kan vel fort ta feil så tidlig.
Jeg har et minihåp om å få se kjønn på mine på ul 12+2.

Hvis jeg har sett riktig på bilde fra UL så blir det gutt i følge Ramzi-metoden, og kinesisk fødselskart sier gutt. Har dere prøvd ringtråd-metoden? :woot:

Back
Topp