GENDER MAKER/ KJØNNSTEST :)

2+1=4

Blir kjent med forumet

I går fikk jeg endelig min gender maker i posten som jeg kjøpte på ebay for en drøy uke siden.
I dag tidlig sto jeg opp og tok den. 

Hvor sikker den er, er jeg ikke sikker på :) men morsomt er det ihvertfall.

Jeg hadde nesten forventet at fargen skulle bli blå (gutt), fordi dette svangerskapet er så totalt annerledes enn med første som var jente. Men så viser denne jaggu meg at jeg har en jente i magen denne gangen også :)

Tenkte jeg skulle ta plumbotesten også, den tok jeg sist og da stemte den.

Blir spennende å se om det stemmer når vi skal på ordinær ul :)

Noen andre som har tatt sånne tester??

Jepp jeg har :) Min oxo viste jente :) så trur alle er rosa jeg :)

Er det noen som har fått gutt på disse da? 

haha ja kanskje alle er rosa og at det bare er tull??? er jo uansett 50 % sjanse for at det stemmer :p

*3 skal bli 4* skrev:
Jepp jeg har :) Min oxo viste jente :) så trur alle er rosa jeg :)

Det hadde det jo vært gøy å funnet ut av..... håper noen melder seg :)

Elissa85 skrev:
Er det noen som har fått gutt på disse da? 

Æ såg i et ainna innlegg at d vist gutt å d va gutt på ul å :)

okay, ja da kan det jo stemme :) blir gøy å se. Søkte litt på google også, og der var det mange bilder av blå tester, også rosa :)

Tuppeline skrev:
Æ såg i et ainna innlegg at d vist gutt å d va gutt på ul å :)

morsomt uansett ja- jeg så et tv program (klisterhjernen husker ikke hvilket) hvor en lege ville teste disse "hjemmetestene" altså sånne som ring i tråd, tisse i plumbo, det var to eller tre tester til og damene som lot seg teste var alle ganske så langt kommet da..

Det som var morsomst var at den eneste testen som fikk rett svar hver eneste gang var gullringen i tråd..legen fikk frysninger sa han for han gjorde det samme over magen til alle, brukte sin egen ring men likevel skiftet ringen på å pendle eller lage sirkler..

Oi, det hadde jeg faktisk ikke trodd.... Jeg prøvde den i mitt første svangerskap, men fikk det ikke til. Kanskje jeg får prøve igjen denne gangen.
Hvordan var det med plumbotesten da, husker du det???

Da jeg var gravid første gang var jeg i en gravidgruppe. vi var rundt 10 jenter, og alle tok plumbotesten. Den stemte på SAMTLIGE av oss!!! helt sykt. :)

Amnion skrev:
morsomt uansett ja- jeg så et tv program (klisterhjernen husker ikke hvilket) hvor en lege ville teste disse "hjemmetestene" altså sånne som ring i tråd, tisse i plumbo, det var to eller tre tester til og damene som lot seg teste var alle ganske så langt kommet da..

Det som var morsomst var at den eneste testen som fikk rett svar hver eneste gang var gullringen i tråd..legen fikk frysninger sa han for han gjorde det samme over magen til alle, brukte sin egen ring men likevel skiftet ringen på å pendle eller lage sirkler..

Jeg har også tatt den Gendertesten og fikk rosa.. Men etter at testen hadde tørket et par timer, så var den plutselig skiftet til gutt, så vet ikke helt, jeg.. Fikk fargen helt i ytterkanten på begge sidene.

haha det var rat.... da er testene sikkert ikke helt til å stole på....den har jo uansett 50 % sjans for å stemme ;)
Vi får vel bare vente til den ordinære ultralyden og se da :)

Timar skrev:
Jeg har også tatt den Gendertesten og fikk rosa.. Men etter at testen hadde tørket et par timer, så var den plutselig skiftet til gutt, så vet ikke helt, jeg.. Fikk fargen helt i ytterkanten på begge sidene.

ja. tisser på et glass (ikke plast, da plumbo smelter plast) og har i ca 2 ss med plumbopulver.. Rør godt om og la det stå i en halvtimes tid.

Nå vil det oppstå en kjemisk reaksjon som lukter helt grusomt. Gjør derfor dette utendørs.

Fargen på urinen vil avgjøre om du venter en gutt eller jente:
Rød/Brun = gutt
Gul/Grønn= jente.

LYKKE TIL :D

Ingrid01 skrev:
plumbo test? hva hva hva?

Back
Topp