Gel neglelakk

Bonia

Elsker forumet
Jeg er tydligvis heeelt ute, men kjøpte meg en neglelakk som da ikke vil tørke. Så står det på pakken at jeg må ha uv-lys eller noe slikt...Hvorfor det? Er det slik man får sånne harde gel negler?
Hilsen helt-uforstående-på-dette-som-trodde-neglelakk-var-neglelakk...

Hehe,*dauer*
Du har tydeligvis fått deg en neglelakk som må inn i uv-lampe slik at den tørker:P Og regner ikke med du har uv-lampe hjemme;) Slik de har i beauty/negle salong det:)
Hva er merke på neglelakken?:)
Kan jo gå i en salong og unne deg en neglebehandling;) Jeg må bestille i dag, tihi...

Mamma driver med det der, blir sykt fint når du får det til! Men må ha uv-lys for å få det til å stivne ja :)

Da trenger du uv ja. Cubus å hennes har sånn startpakke til ca 500 kr. Så kan du kjøpe neglelakker etterhvert. De kan holde i opptil 2 uker. Det er genialt. Neglene blir ikke ødelagt heller.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Og ebay! ;)

Dumt dei ikkje opplyste om det når du kjøpte den! Men som sakt over H&M (bland andre) har sånne uv lampe du får kjøpt :) Men er og meininga man må ha under lakk og over lakk og :)
De har hatt det en god stund nå, så ikke sikkert de tenker over det. Og flaskene ser jo totalt annerledes ut og det står gel-lakk tydelig på:)
De andre lakkene man trenger, er med i startpakken.

De har hatt det en god stund nå, så ikke sikkert de tenker over det. Og flaskene ser jo totalt annerledes ut og det står gel-lakk tydelig på:)
De andre lakkene man trenger, er med i startpakken.

Ja eg veit, jobba med det :-P Men eg opplyser alltid kunden om det for det er ikkje alle som veit og ser det :)

Back
Topp