Gebursdagsgave

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Litt tidlig enda kanskje,men hva ønsker dere til gulla til 1 års dagen? Her er alt jeg harvønsket foreløbig, strikketkjole,strikket heldress og ull.... Kommer ikke på noe ner,så kom med tips:-)

Jeg skal ønske henne; vinterdress, strikket heldress, litt klær i str 86 og 92 (bruker 74 nå og har kjøpt endel i 80), ull... Kommer ikke på mer i farta:)

Vi har en jente fra før, så vi har mye gode ullklær som. Er like gode ennå. De er født på samme årstid. Men jeg tenkte å ønske en juniordyne, siden den barnedynen er så lett å spenne av seg. Ellers en god og varm lue, kanskje reima. Vi ønsker oss også en god bæremeis, Eller penger til å sette på kontoen hennes. ellers er duploklosser det kjekkeste hun leker med, så kanskje vi skal ønske noe slikt også.

Blir vel ikke at vi ønsker noe spesiellt tenker jeg.
Mulig noe ull-luer eller votter eller lign jeg ikke gidder å strikke selv. Ellers får vi vel no klær og leker og sånt :)). 

Eg veit ikkje kva vi skal kjøpe til han men det blir nok leikar. Reknar med han får litt penger og veit at han får en strikka genser. Trur eg skal ønske meg ei lue eller to fra Nøstebarn.

Back
Topp