gebursdag for lillesøster

sjanetta

Gift med forumet
ja, lovte noen her i går og slenge ut bilde av gebursdagen til lillesøstra mi(8 år) som jeg holdt i dag. Var for familien på vår fars side.
så her kommer de.
Hun ble forøvrig veldig glad for all den rosa prinsessepynten og den rosa glasuren på kaka[:D]
Av oss fikk hun naomi parfyme og dusj såpe og et high school musical penal med 6 lipglosser med glitter i.

Her er alle vi søstrene samlet [:D]

Flink du har vært altså [:D]
Så kjempefint ut!!!
Og ser jo på henne at rosa falt i smak da, for hun var ganske så rosa selv også [:D]

Kjempe flott..

Jeg må spørre.. Hvor har du kjøpt den gråe kjolen henne???

ORIGINAL: Bssbk

Kjempe flott..

Jeg må spørre.. Hvor har du kjøpt den gråe kjolen henne???

den gråe kjolen er i ull så er veldig god nå, er et underlag under så får ikke ullet rett på kroppen, heldigvis. stikker ikke med andre ord. Var faktisk bestemor som kjøpte den, men så passet den ikke henne. er kjøpt på H&M [;)]

JØSS!! Farmora mi hadde aldri i verden kjøpt noe så stili! [:D]
Den var virkelig fiiiin da!!! Kjøpt nylig eller?

ORIGINAL: only_me83

he he. bestemora mi er ikke eldre en 60 år, (ligger til familien å få barn UNGE), så noen av klæra ho går i som hun kjøper på cubus og H&M er faktisk ganske ok [:)]
Men er vel 4 mnd siden jeg fikk den.

Sjå den flinke søstra da!
Du har stelt istan kjempefint jo!
Åsså va du nå så nydeli sjøl å syns æg [:)]

ORIGINAL: sjanetta

ORIGINAL: only_me83

he he. bestemora mi er ikke eldre en 60 år, (ligger til familien å få barn UNGE), så noen av klæra ho går i som hun kjøper på cubus og H&M er faktisk ganske ok [:)]
Men er vel 4 mnd siden jeg fikk den.

Ah...okei [:D] Blir litt som at jeg låner/får klær av mamma det da, mamman min er 52 liksom...så ikke sååå langt unna bestemora di det da!

4 måneder ja...hehe...da er det vel ikke særlig håp om å kunne finne den i butikken nå nei...

ORIGINAL: Beckymams

Sjå den flinke søstra da!
Du har stelt istan kjempefint jo!
Åsså va du nå så nydeli sjøl å syns æg [:)]

å, takk skal du ha. blir helt rørt jeg, over hvor flink du er til å gi komplimanger. og ørlitegreann flau[:)] 

Ja, det såg ut som det var en passende rosa bursdag til en jente som såg ut til å være glad i rosa.. [:D]
Kjempeflott tillaga!!

Back
Topp