Ge Money

Herregud.. Nå er jeg så lei av å vente!
Fikk innvilget et lite lån hos ge money for et par uker siden.
Skulle bare signere papirer osv. Vi signerte papirer, og sendte med det som skulle sendes med.
Hørte ikke noe fra de, så jeg ringte for å høre om de hadde fått alt de trengte..
Men det hadde de da altså ikke. Sendte da inn de dokumentene de vistnok manglet..
Så fikk jeg et rekomandert brev fra de.. Måtte da på postkontoret, sånn at de fikk kopi av legitimasjon.
Det ble sendt på mandag. De burde vel ha fått det brevet nå vel?
De er så trege, og de gir heller ikke beskjed om de har fått alt de trenger, eller om alt er ok.
Noen som har erfaringer med ge?
Måtte bare syte litt jeg..

Vi har lån fra GE Money. Kan ikke huske at de surra noe i det hele tatt jeg [:)]

ORIGINAL: S@ra

Vi har lån fra GE Money. Kan ikke huske at de surra noe i det hele tatt jeg [:)]

Mannen min har hatt lån hos GE før han også.. Men de rota aldri sånn da. Så jeg skjønner ikke hvorfor de må rote nåå..
Vi trenger de pengene nå liksom.. Blæ! [:)]

ORIGINAL: *FruDahlen*

Mannen min har hatt lån hos GE før han også.. Men de rota aldri sånn da. Så jeg skjønner ikke hvorfor de må rote nåå..

Typisk at de skal somle da ikke sant.. Kanskje de bare har nye folk på jobb [8D]

ORIGINAL: *FruDahlen*

Typisk at de skal somle da ikke sant.. Kanskje de bare har nye folk på jobb [8D]

Hehe ja.. Jeg ringte de på mandag, for da hadde posten tulla med brevet med kopien av legitimasjonen som GE skulle ha.. Jeg hadde fått det brevet [8D] Så måtte ringe å høre om det var meningen at det var jeg som skulle sende det.. Å da sa hun første dama jeg snakka med at vi ikke hadde fått innvilget lån likevel! Hahaha.. Så jeg måtte spørre hvorfor vi da hadde fått et rekomandert brev.. Da måtte hun sette meg over til ei anna ei! Så ja.. Baaaare rot! Med både posten og GE! [:D]

Back
Topp