Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk akkurat tlf fra legen om at det er finnet GBS bakterier i urinprøven min. Jeg googlet selvfølgelig, og er nå livredd. Alvorlig infeksjon hos barnet, dødelighet..er fysisk dårlig nå
Noen andre i samme båt?? Har jeg grunn til å være så redd?!?!
Så du har tatt antibiotika allerede? Legen ville sette meg på det nå. Men hvorfor er deg bare noen som må det og ikke alle? Noen får beskjed å vente til fødselen bare.. Skjønner ikke helt det det..Jeg fikk også påvist dette i urinen for noen mnd siden. Gikk på noen antibiotikakurer, så bli det borte. Jeg må prøve å forebygge urinveisinfeksjon selv, og det har gått fint. Kan selvfølgelig komme tilbake, men som legen sa til meg, så er dette normalt. Mange er bærer av disse streptokokkene, og de kan blusse opp ved infeksjon.
Jeg fikk vonde magesmerter, det var slik jeg fant ut at jeg hadde det. Nå står det godt merket på helsekortet og antibiotika må til intravenøst når fødselen starter. Jeg ble nervøs i begynnelsen jeg også, og googlet..det er ikke bestandig så lurt![]()