Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høreJeg har hatt det både i første og andre svangerskap! Det er ikke så mye stress utenom at du må ha antibiotika intravenøst under fødselenhadde antibiotika kun intravenøst under andre fødsel om jeg husker riktig også.
Det er helt normalt å ha GBS i urinen både når man er gravid og ikke![]()

Så braJeg hadde det i forrige svangerskap. Fikk antibiotika intravenøst under fødselen. Alt gikk fint med babyen![]()
godt å høre Så godt å høreJeg hadde også under forrige svangerskapGikk veldig fint
![]()

Jeg hadde det i forrige svangerskap. Fikk antibiotika intravenøst under fødselen. Alt gikk fint med babyen![]()
Jeg har hatt det både i første og andre svangerskap! Det er ikke så mye stress utenom at du må ha antibiotika intravenøst under fødselenhadde antibiotika kun intravenøst under andre fødsel om jeg husker riktig også.
Det er helt normalt å ha GBS i urinen både når man er gravid og ikke![]()
Jeg hadde også under forrige svangerskapGikk veldig fint
![]()
Nå endte det med hastekeisersnitt med begge mineSniker fra mars
Dere som har hatt det tidligere, måtte dere være noe ekstra på sykehuset etterpå? Måtte dere ligge på barselavdeling eller fikk dere lov å flytte på sykehushotell/barselhotell? Har fått det påvist selv denne gangen og forstått det som at babyen må observeres i 48 timer etterpå for å være sikker på at den ikke er blitt smittet?