HVA NÅ?! Har så halsbrann at jeg nesten kaster opp hele tia. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Auch, den svir. Bokstavelig talt! Prøvd andre ting på apoteket også?
Slik var min forrige graviditet, og det var helt forferdelig. Sov ikke gjennom en natt på 3 mnd. Nå lindrer Gaviscon enn så lenge, men det fins jo mange andre produkter på apoteket også. Ville prøvd alt og evt tatt kontakt med lege om ingenting virker.
Hold deg unna melka!!! Det føles kanskje lindrende, men gjør det faktisk verre(lærte det av en ernæringsfysiolog jeg gikk hos pga.cøliaki og reflux). Andre ting som er lurt å holde seg unna er: bringebær, sjokolade, sterk mat, feit mat, juice, saft(særlig appelsin og fun light), citrus frukter, makrell i tomat og andre ting med tomatsaus, epler og røkt mat. Høres kanskje mye ut, men etter mange år med reflux og legebesøk er detta en del av en godt utarbeida liste som funker for meg hvertfall![]()
Tuller du!?!?!?
Idag har jeg spist - Bringerbær gele, sjokolademuffins, røykalaks, drikki eplejuice og spist appelsin. Hahah hærregud
Åja, også den litern med melk jeg har drikki nå da![]()
HAHAHA!Den er fin
![]()
He he.. Huff stygt å le av deg, men...Tuller du!?!?!?
Idag har jeg spist - Bringerbær gele, sjokolademuffins, røykalaks, drikki eplejuice og spist appelsin. Hahah hærregud
Åja, også den litern med melk jeg har drikki nå da![]()
Kan vi spise røkelaks når vi er gravide???Hahaha! Røkelaks er faktisk noe av det verste, feit og røyka![]()
Prøv et par dager med å holde deg unna det som står der, så kan jeg (nesten) garantere bedring![]()
Hold deg unna melka!!! Det føles kanskje lindrende, men gjør det faktisk verre(lærte det av en ernæringsfysiolog jeg gikk hos pga.cøliaki og reflux). Andre ting som er lurt å holde seg unna er: bringebær, sjokolade, sterk mat, feit mat, juice, saft(særlig appelsin og fun light), citrus frukter, makrell i tomat og andre ting med tomatsaus, epler og røkt mat. Høres kanskje mye ut, men etter mange år med reflux og legebesøk er detta en del av en godt utarbeida liste som funker for meg hvertfall![]()
Kan vi spise røkelaks når vi er gravide???
Jeg som har hatt SÅ UTROLIG lyst på det!