Gaviskon fungerer ikke!!!

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
HVA NÅ?! Har så halsbrann at jeg nesten kaster opp hele tia. :(

Auch, den svir. Bokstavelig talt! Prøvd andre ting på apoteket også?

Slik var min forrige graviditet, og det var helt forferdelig. Sov ikke gjennom en natt på 3 mnd. Nå lindrer Gaviscon enn så lenge, men det fins jo mange andre produkter på apoteket også. Ville prøvd alt og evt tatt kontakt med lege om ingenting virker.

Auch, den svir. Bokstavelig talt! Prøvd andre ting på apoteket også?

Slik var min forrige graviditet, og det var helt forferdelig. Sov ikke gjennom en natt på 3 mnd. Nå lindrer Gaviscon enn så lenge, men det fins jo mange andre produkter på apoteket også. Ville prøvd alt og evt tatt kontakt med lege om ingenting virker.

VISTE jeg hadde skrevet det feil. :p
Hun på apoteket sa at dem tabelettene var det eneste jeg kunne spise når jeg gikk gravid? Sist gang tygde jeg noen som het navolazid ellerno, men dem var visst ikke greit så lenge legen ikke hadde sagt det var OK.
Har drikki en liter melk den siste timer. Det lindrer i ca 10 minutter :p

Prøvd LoveHearts? Funker for meg... Men jeg er ikke så plaga som du er

Hold deg unna melka!!! Det føles kanskje lindrende, men gjør det faktisk verre(lærte det av en ernæringsfysiolog jeg gikk hos pga.cøliaki og reflux). Andre ting som er lurt å holde seg unna er: bringebær, sjokolade, sterk mat, feit mat, juice, saft(særlig appelsin og fun light), citrus frukter, makrell i tomat og andre ting med tomatsaus, epler og røkt mat. Høres kanskje mye ut, men etter mange år med reflux og legebesøk er detta en del av en godt utarbeida liste som funker for meg hvertfall ;)

Prøv også og ikke legg deg ned for kort tid etter du har spist, og la det gjerne gå min.en time fra du spiser til du legger deg ;)

Hold deg unna melka!!! Det føles kanskje lindrende, men gjør det faktisk verre(lærte det av en ernæringsfysiolog jeg gikk hos pga.cøliaki og reflux). Andre ting som er lurt å holde seg unna er: bringebær, sjokolade, sterk mat, feit mat, juice, saft(særlig appelsin og fun light), citrus frukter, makrell i tomat og andre ting med tomatsaus, epler og røkt mat. Høres kanskje mye ut, men etter mange år med reflux og legebesøk er detta en del av en godt utarbeida liste som funker for meg hvertfall ;)

Tuller du!?!?!?
Idag har jeg spist - Bringerbær gele, sjokolademuffins, røykalaks, drikki eplejuice og spist appelsin. Hahah hærregud :p

Åja, også den litern med melk jeg har drikki nå da :D

Tuller du!?!?!?
Idag har jeg spist - Bringerbær gele, sjokolademuffins, røykalaks, drikki eplejuice og spist appelsin. Hahah hærregud :p

HAHAHA! :D Den er fin :D

Hahaha! Røkelaks er faktisk noe av det verste, feit og røyka ;)
Prøv et par dager med å holde deg unna det som står der, så kan jeg (nesten) garantere bedring ;)

Tuller du!?!?!?

He he.. Huff stygt å le av deg, men...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Gavicon funka ikke på meg heller! Det gjorde derimot novalucid, redda meg virkelig :D Åsså hjalp det å holde meg unna mat som jeg fikk halsbrann av, banan, sitrusfrukter, juice og sterk mat! Håper du finner noe som funker for deg, helt jævlig å ha så voldsom halsbrann :)

Som om jeg skulle ha sagt det selv...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

SJOKOLADE er ekstremt brannfarlig. Dessverre! :/

Blitt no bedre?

Sniker, husker cola var noe av det værste jeg kunne drikke, da fikk jeg alltid vond halsbrann! Håper du finner noe som hjelper:)

Er litt bedre, går fra time til time. Ikke prøvd flytende, hørt den smaker jævli?

Back
Topp