Gaviscon, noen som har prøvd?

Ingeliten

Betatt av forumet
Jeg har en flaske med Gaviscon som jeg fikk av min søster mot halsbrann men har ikke hatt mot til å prøve enda.
Noen som har erfaringer med dette produktet?

Sliter helt sinnsykt med halsbrann om kvelden.

Jeg har prøvd den, men den smaker så grusomt at jeg klarte ikke mer enn et par ganger.
Men den hjalp de par gangene jeg prøvde den da..
Ellers kan du jo prøve lovehearts hvis du ikke takler den..

Jeg er flittig bruker av Gaviscon mixtur, funker kjempebra.
Jeg sliter også veldig med halsbrann, men med en gang jeg drikker Gaviscon blir den borte.

Absolutt verdt et forsøk[:D]

Fikk gaviscon tyggetbl i dag på apoteket mot det. Så er fortsatt i prøveperiode... Men foreløpig funker det, men blir spennende å se i natt.. Ekkel konsistens da må jeg si...:S

Jeg har både flytende og tyggetabeletter. Det smaker ikke noe bra, men hjelper med en gang. Tabelettene ble jeg aldri vant med. Men den miksturen venner du deg fort til med. Jeg må ta flere ganger iløpet av dagen da, så måtte bare fint venne meg til med de. 'Jeg har noen andre tabeletter også, og de er gode[;)] Kommer ikke på hva de heter, men de tar halsbrannen viss det ikke er så ille. Grønn pakke, tror det er noe naturmiddel greier. Vertfall kjøpt på helsekost, mener de ikke har de på apotek.

Jeg sitter oppe nå på grunn av halsbrann faktisk. hehe, men gaviskonen har hjulpet, så er vel på tide å komme seg i seng igjen[:D]

ORIGINAL: Ljiljana

Jeg har både flytende og tyggetabeletter. Det smaker ikke noe bra, men hjelper med en gang. Tabelettene ble jeg aldri vant med. Men den miksturen venner du deg fort til med. Jeg må ta flere ganger iløpet av dagen da, så måtte bare fint venne meg til med de. 'Jeg har noen andre tabeletter også, og de er gode[;)] Kommer ikke på hva de heter, men de tar halsbrannen viss det ikke er så ille. Grønn pakke, tror det er noe naturmiddel greier. Vertfall kjøpt på helsekost, mener de ikke har de på apotek.

Jeg sitter oppe nå på grunn av halsbrann faktisk. hehe, men gaviskonen har hjulpet, så er vel på tide å komme seg i seng igjen[:D]

Kanskje det er Frutin du mener? Fra helsekost? Jeg synes de fungerer veldig bra, og skumer ikke like mye i munnen! ;) Gaviscon tyggetab. bruker jeg også. Synes dem er litt ekkle, men dem er alikevel blitt min beste venn! :)

æsj ja [:'(] har både prøvdt tablettene og den flytende væska[:'(][:'(] alt bare vokser i munnen.. så jeg klarer ikke den

Jeg er helt avhengig av Gaviscon før jeg skal legge meg, ellers ligger jeg bare og gulper. I starten syntes jeg de smakte rart og vokste i munnen, men nå.... etter en stund synes jeg faktisk de har blitt gode. Så jeg tror det er en smak man venner seg til etter noen dager. For de fungerer veldig bra for meg i alle fall.

Jeg sliter også med sure oppstøt om kvelden, og flytende Gaviscon er fenomenal! Smaker kanskje ikke så godt, men det går fort å få ned. Hjelper umiddelbart for meg! [;)]

ORIGINAL: mor_mundus

Jeg sliter også med sure oppstøt om kvelden, og flytende Gaviscon er fenomenal! Smaker kanskje ikke så godt, men det går fort å få ned. Hjelper umiddelbart for meg! [;)]

Sign!

jeg tar de brusetablettene når det er for ille. De smaker ikke godt, fester seg til tennene og er heslige så jeg prøver å unngå dem mest mulig...

Men nå har jeg hørt at sitronvann skal hjelpe mot halsbrann! Har ikke prøvd det selv enda, men det skal prøves![:)]

ORIGINAL: janem86

ORIGINAL: Ljiljana

Kanskje det er Frutin du mener? Fra helsekost? Jeg synes de fungerer veldig bra, og skumer ikke like mye i munnen! ;) Gaviscon tyggetab. bruker jeg også. Synes dem er litt ekkle, men dem er alikevel blitt min beste venn! :)

Ja, det er de jeg mener.. Og de smaker godt. Og fungerer helt greit ja.

eg tygge novalucid tabletter mot halsbrann. de skummer ikke i munnen.

Bruker Gaviscon tyggetabeletter opptil flere ganger om dagen, og de virker. Må av og til ta to på rappen Novalucid smaker bedre, men de var tomme sist jeg skulle kjøpe så derfor ble det gaviscon denne gangen... Noe annet som funker, men som ikke er så veldig sunt, er vaniljesaus

Back
Topp