Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ljiljana
Jeg har både flytende og tyggetabeletter. Det smaker ikke noe bra, men hjelper med en gang. Tabelettene ble jeg aldri vant med. Men den miksturen venner du deg fort til med. Jeg må ta flere ganger iløpet av dagen da, så måtte bare fint venne meg til med de. 'Jeg har noen andre tabeletter også, og de er gode[;)] Kommer ikke på hva de heter, men de tar halsbrannen viss det ikke er så ille. Grønn pakke, tror det er noe naturmiddel greier. Vertfall kjøpt på helsekost, mener de ikke har de på apotek.
Jeg sitter oppe nå på grunn av halsbrann faktisk. hehe, men gaviskonen har hjulpet, så er vel på tide å komme seg i seng igjen[:D]
ORIGINAL: mor_mundus
Jeg sliter også med sure oppstøt om kvelden, og flytende Gaviscon er fenomenal! Smaker kanskje ikke så godt, men det går fort å få ned. Hjelper umiddelbart for meg! [;)]
ORIGINAL: janem86
ORIGINAL: Ljiljana
Jeg har både flytende og tyggetabeletter. Det smaker ikke noe bra, men hjelper med en gang. Tabelettene ble jeg aldri vant med. Men den miksturen venner du deg fort til med. Jeg må ta flere ganger iløpet av dagen da, så måtte bare fint venne meg til med de. 'Jeg har noen andre tabeletter også, og de er gode[;)] Kommer ikke på hva de heter, men de tar halsbrannen viss det ikke er så ille. Grønn pakke, tror det er noe naturmiddel greier. Vertfall kjøpt på helsekost, mener de ikke har de på apotek.
Jeg sitter oppe nå på grunn av halsbrann faktisk. hehe, men gaviskonen har hjulpet, så er vel på tide å komme seg i seng igjen[:D]
Kanskje det er Frutin du mener? Fra helsekost? Jeg synes de fungerer veldig bra, og skumer ikke like mye i munnen! ;) Gaviscon tyggetab. bruker jeg også. Synes dem er litt ekkle, men dem er alikevel blitt min beste venn! :)
Novalucid smaker bedre, men de var tomme sist jeg skulle kjøpe så derfor ble det gaviscon denne gangen... Noe annet som funker, men som ikke er så veldig sunt, er vaniljesaus