Gaviscon, min nye gode venn <3

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Den derre halsbarannen er ikke til å spøke med altså. I går da jeg hadde lagt meg, var det helt sykt. Det var så utrolig vondt/ekkelt. Og tilslutt tok jeg Gaviscon, det hjalp med en gang! Jeg hadde det med storesøster også, men kan lissom ikke helt huske at det var så ille...

Niende flere som har det som meg??

BVforum via Samsung

Ja men her hjelper ikke gavisconen meg meg noe særlig:-(
Lovehearts hjelper litt og:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det er vel en av få gravidplager jeg har sluppe billig unna.. Men kjenner jeg er på grensa til å få sure oppsøt av og til. Håper bare det ikke blir værre...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her har halsbrannen kommer for fullt og :(
Har foreløpig funka greit med lovehearts men må nok ty til gaviscon etterhvert jeg og. Men det smaker så jææææævlig :( *grøss*

Var veldig plaga med første. Men ikke hatt det med nr 2 eller 3. Håper jeg slipper unna denne gangen også, virklig ikke godt. :S

sniiiiker litt her jeg..prøv flytende gaviston!=) Funker bedre og smaker ikke like grusomt!

Jeg bruker bare flytende Gaviscon. Smaker ikke akkurat digg, men går ned og funker med en gang.

BVforum via Samsung

Har enn så lenge ikke vært plaget, men var helt forferdelig i mitt forrige svangerskap. Fikk ikke sove på grunn av det. Intense smerter og sure oppstøt fra mellomgolv og helt opp. Gaviscon gikk nedpå i bøtter og spann, men hjalp ikke noe særlig etter hvert. Håper ikke det blir så ille denne gang :p

Huff. Var kjempeplaget etterhvert som magen vokste i første svangerskap. Håper jeg slipper unna denne gang, men det er kanskje litt vel optimistisk.

Prøv Novaluzid :)

Halsbrann her og.. Kjøpte gaviscon med jordbærsmak i London, smaker litt bedre i hvertfall:)

Back
Topp