Gaviscon bivirkninger?

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Hei og god mandag jenter :)

Jeg har den siste uke slitt med litt løs mage, og begynner å lure på om det kan være at jeg har begynt å ta gaviscon pga myyye halsbrann. Har selvfølgelig kastet pakningsvedlegget... Noen andre som har erfart dette?

Jeg har ikke tenkt over det før nei. Ca hvor ofte tar du det og i hvilken form? Tyggetablett/ flytende? :)

Du finner sikkert info om medisinen hvis du googler den+felleskatalogen pasientversjon. Alle medisiner er på nett der tror jeg :-)

Sniker litt. Gaviscon har ingen kjente bivirkninger.

Jeg har ikke tenkt over det før nei. Ca hvor ofte tar du det og i hvilken form? Tyggetablett/ flytende? :)

Jeg tar en tyggetabelett en tre-fire ganger om dagen.

Du finner sikkert info om medisinen hvis du googler den+felleskatalogen pasientversjon. Alle medisiner er på nett der tror jeg :)

Det var ikke en kjent bivirkning stod det i felleskatalogen, så da er det kanskje andre årsaker. Synes bare det var rart at det startet samtidig som jeg begynte med de...

Jeg tar en tyggetabelett en tre-fire ganger om dagen.

Det var ikke en kjent bivirkning stod det i felleskatalogen, så da er det kanskje andre årsaker. Synes bare det var rart at det startet samtidig som jeg begynte med de...

Selv om det ikke er kjente bivirkninger, kan jo du reagere på det. Altså magen din når du får i deg for mye av det. Hvis du spiser tre stykker med bløtkake kan det jo også hende magen reagerer ;) det gjorde jeg her en dag å det var kanskje litt i meste laget med kake for meg hihi;)

Selv kunne jeg drept for litt løsere i magen. Er så forstoppet at jeg sprekker snart! :O

Selv kunne jeg drept for litt løsere i magen. Er så forstoppet at jeg sprekker snart! :O
Uff, kjenner den. Her var det helomvending på et par dager for å si det slik.

Jeg har spist utrolig mye Gaviscon, så leste i pakkevedlegget at bivirkninger som forstoppelse og diare kan forekomme. Jeg klarer nesten ikke å spise jeg, for det kommer jo aldri noe ut mer!!:O Vi får slite med det:-P

Back
Topp