Gavetråden

Kengu

Forumet er livet
VIP
Her kan man skrive hva man har kjøpt eller tips til gaver, tilbud osv
 
I år slutter jeg å kjøpe til mine søsken, men heller til deres barn. Unntak er min manns søsken som ikke har barn. Så blir mindre der å kjøpe da. I år får disse:

Bestevenn A: smykke og armbånd
Bestevenn M: smykke og gavekort
Nevø I: penger
Nevø E: penger
Baby nevø N: gavekort samme beløp og julekule
Datter mi: lekematte og bok
Mann: obs bygg gavekort da er mest ting han ønsker seg der, og siste står mellom Lego eller alkohol
Mamma: euro for hun vil reise, gavekort etter ønske og kalender av barnebarnet.
Bestemor: kalender
Svigerforeldre: kalender og matkurv
Venn av datter E: leke og et gavekort etter ønske

Haha blir en del gavekort men sånn er det når de fleste har alt, og ønske seg kun det
 
Gir til våre foreldre + mine besteforeldre, mine yngre søsken og hans nieser/nevøer (mine søsken har ikke barn). Ellers gir vi adventskalender med bilder (ett bilde hver dag) til besteforeldre og oldeforeldre.

Utenom minste nevø + niese får alle mine søsken + hans nieser/nevø penger. De minste får fysiske gaver; hjemmestrikk til niese som forventes født rundt jul og nevø får en leke av noe slag.

Mine besteforeldre får sider til albumet (ringperm). Dette får de hvert år. Ellers får våre foreldre vin eller annen drikke/mat. Utenom svigermor som ikke drikker, men der får samboer ordne :p

4-åringen får sikkert noe tøy eller lignende (får nok leker av andre). Lillebror får nøye seg med et smil ;)
 
Blir en del gavekort fra meg i år, det er gavekort i en ønsket butikk fra mottakerne. Gavekort og penger var ønsket, men penger er kjedelig å gi bort.
Ellers er det noen få som har kommet med spesifike ønsker.
Har veldig liten familie, så det går fort.
 
Gir til våre foreldre + mine besteforeldre, mine yngre søsken og hans nieser/nevøer (mine søsken har ikke barn). Ellers gir vi adventskalender med bilder (ett bilde hver dag) til besteforeldre og oldeforeldre.

Utenom minste nevø + niese får alle mine søsken + hans nieser/nevø penger. De minste får fysiske gaver; hjemmestrikk til niese som forventes født rundt jul og nevø får en leke av noe slag.

Mine besteforeldre får sider til albumet (ringperm). Dette får de hvert år. Ellers får våre foreldre vin eller annen drikke/mat. Utenom svigermor som ikke drikker, men der får samboer ordne :p

4-åringen får sikkert noe tøy eller lignende (får nok leker av andre). Lillebror får nøye seg med et smil ;)

Da har jeg ordnet alle mine + hans nevø. Foreldrene hans får han ordne selv ;)

Frøkna fikk ny seng denne uken så julepresang blir i teorien madrass + tilbehør til denne, men har også kjøpt veggdekor med enhjørninger som hun kan få pynte det hvite (kjedelige i følge henne) klesskapet.
 
Hittil har jeg i boks en god del juletrekuler, de fleste med mumi-motiv, kjøpt på halv pris i januar, tiltenkt diverse søsken

Og skolefotografbilder av ungene, som besteforeldre får. I tillegg skal de få hver sin bok eller noe sånn tenker jeg.

Amfi har visst medlemsdag på søndag, jeg er låst opptatt første del av dagen, men åpningstiden er 14-19, og min opptatthet slutter vel rundt 16, så jeg får se om jeg ikke kan få meg et par timer (om jeg klarer få parkering..) og raide med meg en del, for alt som skal til svigers-slekta skal sendes med svigermor som kommer på førjulsbesøk neste uke
 
Back
Topp