Gavetips

• Trådstarter Trådstarter Millli
  • Opprettet Opprettet
M

Millli

Guest
Er tante til en gutt på 15 år og ei jente på 13 år som kommer på besøk til oss snart. Ser de maks en gang i året så har lyst til å kjøpe en liten gave til de. Tenkte rundt 5-600kr til hver. Vet gutten liker traktor og john deere. Jenta tror jeg er interessert i sminke, men tør ikke kjøpe det. Noen som har gode forslag?

Noe john deere klær eller props til gutten? (Belte, caps, mobildeksel, tskjorte).
Og en fancy toalettveske til jenta? De har mye bra og billig sminke på makeupmekka og.
Eller sånn sminkestativ?

Er tante til en gutt på 15 år og ei jente på 13 år som kommer på besøk til oss snart. Ser de maks en gang i året så har lyst til å kjøpe en liten gave til de. Tenkte rundt 5-600kr til hver. Vet gutten liker traktor og john deere. Jenta tror jeg er interessert i sminke, men tør ikke kjøpe det. Noen som har gode forslag?
Felleskjøpet har mange kule John Dere T-skjorter og effekter.

En kul veske Kansje til jenta?

Noe john deere klær eller props til gutten? (Belte, caps, mobildeksel, tskjorte).
Og en fancy toalettveske til jenta? De har mye bra og billig sminke på makeupmekka og.
Eller sånn sminkestativ?
Felleskjøpet har mange kule John Dere T-skjorter og effekter.

En kul veske Kansje til jenta?
Da har jeg for første gang brukt over 800 kr på felleskjøpet :p. Ble også masse sminke:) takk for tips:)

2 belter, caps og tinn skilt til gutten. Sminkeveske og masse sminke til jenta:). Håper de blir fornøyd :)
Det blir de garantert :D Heldig de som har en så snill tante ♡

Back
Topp