gavetips til venninne!

Kihne

Elsker forumet
ÅÅÅÅh, jeg trenger gavetips!
Bestevenninna mi har bursdag på fredag og jeg har enda ikke funnet ut hva jeg skal gi henne! :(
Hun er ekspert på å gi meg perfekte gaver,så vil gi henne noe fint, noe med omtanke liksom!
Men i år ha jeg null ideer :( snufs :(

Album med bilder av dere
Gavekort på spa/hudpleie e.l. som dere kan gjøre sammen
Gavekort på favorittbutikken hennes
Alkohol
Kake og blomster

[:)]

ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll

Album med bilder av dere
Gavekort på spa/hudpleie e.l. som dere kan gjøre sammen
Gavekort på favorittbutikken hennes
Alkohol
Kake og blomster

[:)]

Album med bilder av ga jeg henne i julegave i fjor :)
hmm, men gavekort på spa var egentlig en god idè.. det fikke jeg av henne i år, til to personer. Hun tenkte at jeg og sambo kunne dra ilag, men han vil ikke :( så da kunne jeg ha gidd gidd den ene til hun andre bestevenninna vår, og kjøpt en til sånn at alle tre kunne gått ilag [:D] og eventuelt kjøpt en flaske hvitvin i tillegg :)
Eller blir det dumt? [:-]

ORIGINAL: *LindaMarie*

Det høres ut som en flott gave det![:D] Go for it, girl![;)]

da gjør jeg det [:D] og kanskje i tillegg lage  [:)] en roooosa kake [8D]

Jeg elsker son forundringspakker jeg... hva med litt sjokolade,et skjerf eller e par lekkre hansker,noe hudpleie,sminke,vin,en liten blomst og selfølgelig et fint kort.. alt dette i en kurv med en stoooor sløyfe[:D] Son synes vertfall eg e gøy....

ORIGINAL: hommersåk

Jeg elsker son forundringspakker jeg... hva med litt sjokolade,et skjerf eller e par lekkre hansker,noe hudpleie,sminke,vin,en liten blomst og selfølgelig et fint kort.. alt dette i en kurv med en stoooor sløyfe[:D] Son synes vertfall eg e gøy....

det var også en god idè! [:D]

Rosa ukulele?

Det med spa for alle tre høres veldig lurt ut [:)]

Jeg fikk en gang en gave av en veldig god venninne som var "alt jeg trengte for en avslappende kveld for meg selv".. Var en bok, et krus, kakao og cafe latte pose, to sjokolader og noen andre ting som skulle sørge for den perfekte kveld (går jo an å ha feks ansiktsmaske osv ). Hun pakken den i en liten kurv med cellofan

Var en herlig gave!!

ORIGINAL: Majzan

Rosa ukulele?

Rosa ukulele?! Hvor får man tak i det da?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=17812679

Ukulele er hipt! Jeg ønsker meg!

Rosa ukulele?

Rosa ukulele?! Hvor får man tak i det da?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=17812679

Ukulele er hipt! Jeg ønsker meg!

OMG! Så søte farger![8D]

Ja jeg vet! Så en dokumentar på Nrk om ukuleler her om dagen og ble helfrelst. I andre land får ungene hver sin sånn istedet for blokkfløyte! (mye smartere spør du meg)

Så det er mitt gavetips[:D]

Back
Topp