Gavetips til jente på 8 år?

Senta✨

Andre møte med forumet
Tantebarnet blir åtte år i morgen, og da må det kjøpes gave :rolleyes: Ofte har hun fått klær til bursdager tidligere, noe lille jåle liker godt. Men tenkte jeg skulle kjøpe noe annet i år da. Noen som har noen gode tips? Dukker og utstyr til dem har hun nok av, og hun leker ikke med barbie.. :p Hva annet leker 8 åringer med tro?

vanngevær! Eller sånn til å lage kjempestore såpebobler med! Er jo så mange morsomme leker:) Fint å ha noe å holde på med ute nå som sommern kommer.

Sommerleker er jo en hit.
Vannpistoler (finnes jo svære), hoppetau, hoppestrikk, kubbspill eller croket?

Ellers trenger de jo alltid sommerklær da :P Har sikkert vokst ut fra i fjor, men skjønner det er kjedelig å kjøpe klær hele tiden.

Brettspill er også kjekt å få :)

Kinobilletter
Diskokule
Lavalampe
Sminke
Cdspiller med mikrofon
Sparkesykkel
Telt
Rulleskøyter+beskyttelse

:D

Kusina til sambo fikk en rosa mangoklokke med "diamanter" rundt. Den var jo veldig "prinsessete" fikk ejg høre og stor stas for hun har jo lært seg klokka :p Hun var veldig stolt da hun viste den frem. One Directiongreier til rommet var også kult! Og sånn lavalampegreier, men med glitter i.

Lavalampe var en hit her når minste broren min var 8 :) eller sparkesykkel. Nitedino ds har alltid vært hans favoritt nummer 1

♡☆♡, Prinsesse 2013, 2015? ♡

Går mye i top model ting, uteleker, hobbyting, sminketing, spill, disco kule, friends Lego

Sent from my iPhone using BV Forum

8-åringer er jo kjempeenkelt å kjøpe til, kunne ønske jeg kjente flere barn som jeg kunne kjøpt gaver til. Det er jo så gøy, og de blir jo så glade!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hoppestokk:)

Glede®

Back
Topp