Gavetips til en mann på 60 som har ALT:)

Vi har gitt foreldrene mine «dugnad» til 70-årsdagene sine. Hva med å bytte terrassebord, hugge noen trær, et eller annet rom i huset som må pusses opp, annet grovarbeid ute - som dere sammen med flere kan overraske med? Det har vært stor suksess her i hvert fall :-) ellers kan kanskje konsertbilletter eller gavekort på restaurant gjøre seg? Eller verktøy/vernebukse el.l?

Han er kokk, drikker ikke vin og mat ordner van seg av alle slag. Arbeid utenfor resturanten kunne vært noe. Vet han trenger grus til gårdsplassn:angelic:

Opplevelser har vi begynt å gi en del i vår familie. Typ hundesledetur, Kiel-tur, teaterforestillinger osv :)

Han er kokk, drikker ikke vin og mat ordner van seg av alle slag. Arbeid utenfor resturanten kunne vært noe. Vet han trenger grus til gårdsplassn:angelic:
Var akkurat det vi ordnet til min far. Mens de var borte ei helg ordnet vi gårdsplassen renset og ny :-)

Pappa fikk gavekort på eiropris, cubus og en spillbutikk på nett (spiller mye lastebilsimulator) og my H dna kit da slekt og opphav int han mye, i 60 års gave nå :)

Vi spleiset på hyttetur på en fin hytte til pappaen vår. Reiste dit hele familien ;)

Vi spanderer deler av tur til flyfartsmuseet i bodø til min far som ble 60 i fjor :) Ikke komt oss avgårde enda da, men det er en opplevelse jeg vet han setter enorm stor pris på :)

Selv om han er kokk kan det vel fortsatt være hyggelig å få noe godt å spise på til bursdag? Kanskje noe hjemmelaget bakverk, så unngår du å kræsje i hans felt? De fleste kokker jeg kjenner er glad i god mat, og er ikke slik at de kun vil spise det de selv har laget/skaffet. Jeg ga bort en lokal blåmuggost til en kokk en gang, han elsket den. Og broren min som er kokk er stor fan av kakene mine. Ellers kan man jo gi vekk en opplevelse, men da må du jo vite hva han liker og at han får mulighet til å dra/gjøre det. Krever litt mer planlegging.
En god flaske med noe å drikke er ellers aldri feil. Drikker han ikke vin er det mye annet å ta av.

Back
Topp