Gavetips til 3 åring?

Maiprins2011

Forelsket i forumet
Noen som har tips til hva vi kan kjøpe i bursdagsgave til nevøen vår som blir 3 år til helga? Vi er to onkler og to tanter som skal spleise [:)]
 
Spørs jo hva som intresserer gutten det da.
Hu mi ønkser seg visst en sparkesykkel sa hu. (skal få en sånn som har 2 hjul forran,så det blir enklere å bruke.) [:D]
 
ORIGINAL: Johooo

Spørs jo hva som intresserer gutten det da.
Hu mi ønkser seg visst en sparkesykkel sa hu. (skal få en sånn som har 2 hjul forran,så det blir enklere å bruke.) [:D]


Akkurat det jeg skulle foreslå... Lucas elsker sin
 
Spørst hva han er interessert i ja.. [:)] Men jeg tenker jo at det gjerne er tiden for noen gøye nye uteleker nå da?! [:D]
 
Ja, var det vi tenkte egentlig.. Er jo gøy å kjøpe noe som vi kan bruke litt ute nå siden det er vår [:)] Nå i vinter har leke-komfyren, bilbanen han fikk til jul og Duploen vært populær, men de endrer jo så raskt på hva de synes er gøy..

Men sparkesykkel høres ut som en knall-idè [:)]
 
Skulle også til å tipse om sparksykkel.. Det ønsker datteren min seg veldig, hun er 2 år og 8 mnd. (Vi tenkte kjøpe det i søskengave fra babyen til henne når babyen kommer)
De har på obs til 350 kr nå.
Ellers er treåringen her veldig glad i bøker, musikk, filmer, leire, tegnesaker, klistremerker, biler/traktorer, duplo, puslespill.. Ja, det er masse igrunn..
Kritttavle er også populært!
 
tjaa.. har han sandkasse? tenkte litt på sånn "graver" med sete på som man styrer selv.. hvis du skjønner?[:)]
 
Så mange gode ideer her!!! [:D] Tusen takk, alle sammen [:D]
 
Trøtraktor er en veldig populær uteleke her nå for treåringen... sammen med trehjulssykkelen, løpesykkelen og sparkesykkelen.
 
Sandkassegravemaskin, sparkesykkel eller vanlig sykkel med støttehjul er tips til vår gutts kommende treårsdag [:D]
 
Alt med hjul på er veldig populært hos min 3-åring [:)]
Tenkte også på huskestativ som Sookie sier. Men det koster jo litt da, så spørs hvor mye dere legger i det.
 
Kaptein sabeltannskute, cdspiller [:)]
 
Back
Topp