Gavetips ettåring

Bettyspaghetti

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2020
Julibarna2024☀️
Noen som har gode forslag til bursdagsgave til ettåring? Ikke leker og ikke kler.
Mor kjøper helt sykt mye leker og dill til han. Så det blir bare noe i mengden som han knapt bruker.. Han går allerede i bhg og har alt han trenger til det. Så jeg er heelt blank. Har makspris på 200.
Vil helst gi gave, ikke penger. Tar i mot alle tips! Gjør ikke noe om det er gaver han ikke bruker før til sommeren feks. :-) Noe du har blitt ekstra glad for å få til din etteråring?

Hva med en bøtte og spade til når det blir sandkassevær? Det syns vi var topp å få, og det er ofte ikke noe foreldre allerede ettersom ettåringer ikke har begynt å leke så mye i sandkassa allerede.

Jeg har fått bok til mine, hvor de er skrevet inn som hovedperson. Min beste bok tror jeg det heter. De vokser med den, og toåringen her elsker sin. Ettåringen liker å titte i sin, men de har jo gjerne ikke så mye. Men, de koster vel 250 kroner, så over maksbeløpet... 10% rabatt om man melder seg på nyhetsbrev da (og melder seg av rett etterpå hehe).

Gratis frakt da. :)

Noen som har gode forslag til bursdagsgave til ettåring? Ikke leker og ikke kler.
Mor kjøper helt sykt mye leker og dill til han. Så det blir bare noe i mengden som han knapt bruker.. Han går allerede i bhg og har alt han trenger til det. Så jeg er heelt blank. Har makspris på 200.
Vil helst gi gave, ikke penger. Tar i mot alle tips! Gjør ikke noe om det er gaver han ikke bruker før til sommeren feks. :) Noe du har blitt ekstra glad for å få til din etteråring?
Hjemmestrikkede ullsokker er alltid en slager. Selv om man har alt av klær. Ellers blir jeg alltids glad for gaver som er litt til mor/far også. Kanskje noe spiselig som barn og foreldre kan spise sammen? Eller hva med en bok eller noe slikt?

Jeg kjøpte forresten såpeboblemaskin som ser ut som mikrofon og spiller sanger, den ble poppis blant tantebarn på 1 og 3 år

Ikke leker og ikke klær? Hva er igjen da, bortsett fra å gi penger?

Ser du tolker det litt annerledes enn det var ment. Heldigvis mange som skjønner hva jeg mener :)
Dvs. Jeg vil ikke kjøpe en body eller duplo. Det har han nok av. Synest det forøvrig er mange fine tips over her
Og det finnest forresten MYE som ikke er leker eller klær. For eksempel drikkeflaske! Men det spurte vi om han trengte og fikk et nei :)

Ting til barnerommet kanskje?

Morsom knagg, hyller til bøker (de der krydderhyllene til IKEA er faktisk geniale til det), nattlampe, selvlysende stjerner til taket.

Sengetøy, badekåpe, hettehåndkle, leker til badekaret/dusjen, fargebad (finnes mye kult sånt til de små nå:))

Boks med spennende snacks til en liten en (sånne hirsepops, Nestle fruktstenger etc)

Tøfler/innesko til bhg

Vi fikk noen "sanseleker" til vår ettåring i fjor som ble mere og mere populært for hver dag, det var små tylltørkler i forskjellige farger og vimpelbånd som dem her:

https://sunneleker.no/produkt/sensoriske-leker/sjonglerings-torklaer-6-stk-2

https://sunneleker.no/produkt/sensoriske-leker/vimpelband-1

Det har vi hatt det overraskende gøy med og har fortsatt:)

Back
Topp