Gavetips 30 års dag (mann)

Leelu

Elsker forumet
Jeg har en god venn som fyller år, og blir 30 snart.
Vi har vært venner i over 10 år, han er veldig fotball interessert, og veldig sporty, samtidig som han liker en god fest.

Jeg har lyst til å kjøpe noe til han som han vil kunne ha til evig tid, så jeg vil helst ikke kjøpe noe fotball utstyr eller lignende, klær utgår derfor også.

Noen tips??

i vennegjengen til samboern min er det vikingeskip (cognac) som gjelder, men kanskje ikke helt noe sånt du tenkte

Jeg sender min mann på guttetur til England for å se kamp. Ikke en gave i hånda, men en opplevelse en blivende tobarnsfar trenger før han starter i ny og krevende jobb:-) Han gleder seg som en unge! Å det er først i jula :-P

Ville gitt han en opplevelse, det er et minne for livet.

Vet om en del gutter som har hoppet i strikk i det siste og de forteller med stor entusiasme at dette er noe å gjøre i løpet av livet :) Har filmet det og viser det frem til alle som vil se, he he :)

Vanskelig å gi noe som varer til evig tid...

En opplevelse er jo minne for livet da så en fotballkamp er sikkert suverent, er han en våghals så fallskjermhopping eller strikk osv..noe av dette blir jo veldig dyrt da.

Jorlin skrev:
Jeg sender min mann på guttetur til England for å se kamp. Ikke en gave i hånda, men en opplevelse en blivende tobarnsfar trenger før han starter i ny og krevende jobb:-) Han gleder seg som en unge! Å det er først i jula :-P

Det koster nok litt mer enn jeg har råd til, men det hadde nok passet bra siden han digger fotball!

Hompetitten skrev:
Ville gitt han en opplevelse, det er et minne for livet.

Vet om en del gutter som har hoppet i strikk i det siste og de forteller med stor entusiasme at dette er noe å gjøre i løpet av livet :) Har filmet det og viser det frem til alle som vil se, he he :)

Haha, ja kanskje. Så kunne jeg vært med!!! Men er muligens litt i overkant av hva jeg har råd til 

Rebecca85 skrev:
Vanskelig å gi noe som varer til evig tid...

En opplevelse er jo minne for livet da så en fotballkamp er sikkert suverent, er han en våghals så fallskjermhopping eller strikk osv..noe av dette blir jo veldig dyrt da.

Diamonds are forever 
Nei da, tenkte noe lignende klokke eller no sånt som man kan ha resten av livet.
Men akkurat klokke har han.

Jeg har googlet litt og vurderer nå å gi han kunst, enten et maleri han kan henge på veggen, eller en annen form for kunst, f.eks. en skulptur eller noe. 

Flere forslag mottas likevel med takk 

Show,stilig bilde,maleri,en kasse med 24 forskjellige øl typer.....?

Back
Topp