• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

gaveringa

MeredithGrey

Forelsket i forumet
Eg har ennå ikke fått noe fra gaveringsvennen min,,hmm kanskje ho har glømt det=/

så rart!! [8|] 

Kan det være at Abby_Gail ikke fikk sendt av gårde noe? Siden hun var innlagt så lenge..? [8|]

nei eg veit ikke hvem det var=/  *litt lei meg*

ORIGINAL: chevypia

Eg har ennå ikke fått noe fra gaveringsvennen min,,hmm kanskje ho har glømt det=/

Uff, så kjipt da. [&o]
Dytter denne litt jeg, kanskje det stikker litt i noens samvittighet! [;)][:D]

Ja får håpe den som ikke har fått sendt deg noen gave leser dette og blir mint på det [:)] Skjønner det var kjipt å ikke få gaven sin ja...

ORIGINAL: laban2

dytter`n jeg[:)]

dytter litt til [:)]

ORIGINAL: Eden

ORIGINAL: hege28

ORIGINAL: Tulip

ORIGINAL: hege28

ORIGINAL: Tulip

neinei,eg får være fri for gave eg da=(

Men er litt synd da[:(]

Ja det var kjipt....

ikke meg heller.. kom inn etter den begynnte trur jeg for viste ikke om den før nå..
synd at du ikke får noe hvis du har brukt penger på det..
men plutselig så dukker det sikkert opp.. [:D]

Vi får alle skrive inn på tråden til Gunni, så får jeg håpe vi finner ut av dette [:)]

ORIGINAL: camilla&nurket

ORIGINAL: Susseline2

D er ikke meg!!!. Fordi dere begynte m dette før jeg kom inn i BV. Så jeg har ikke fått gave eller kjøpt til noen. Jeg [:(]kom for sent inn jeg

ikke meg heller...[:-]
va heller ikke med på den ringen..ville vente til ongen va født først[8D]

ikke jeg heller. men  hadde synest det var kjept om jeg ikke hadde fått noe om jeg hadde kjøpt og sendt selv...

det var heller ikke meg, var ikke med på den gaveringa jeg, håper du finner ut av det[:)]

Back
Topp