Gavering 4 år

Fru+2

Forumet er livet
Hvem har fått pakker?
Sendefristen har gått ut så tenke å ta en litten oppdatering

Har sendt og mottat.
Gaven ligger i hylla til den 8 okt christian er å ser etter den hverdag og lurer på om han kan snart på åpne den.[:D]

Har sendt![:D] Ikke fått enda...

Har sendt og mottatt[;)]

Vi har ikke mottatt.
Har ikke sendt vår enda, men det
er fordi h*n ikke har bursdag enda.
Men den ligger her, så sendes snart.

ORIGINAL: *Gullungene*

Vi har ikke mottatt.

Det var en fellesfrist som var 1. september[;)]

Har levert, men ikke mottatt enda [:D]

ORIGINAL: oslojente1980

ORIGINAL: *Gullungene*

Vi har ikke mottatt.

Det var en fellesfrist som var 1. september[;)]

Jeg hadde glemt datoen.
sendte mld til Silje a, så h*n har ikke bursdag enda.
Gaven kommer til bursdagen.
Dvs, den kommer før :)

Så no stress [;)]

Jeg har sendt (og vet den har kommet frem [;)]) og vi har mottatt... jeg sier ikke hvem vi har fått fra, for da blir det for lett å gjette for dem som ikke har fått navn på avsender

Har sendt, men ikke mottatt ennå[:)]

Leah har mottatt pakke, skal få lagt inn bildene vi tok, og lage tråd om det etterpå [:D] Og pakken fra Leah blir sendt på Torsdag/Fredag, beklager det! MEN .. den kommer fortsatt frem før barnet har bursdag [:)]

ORIGINAL: 3barn

Har sendt, men ikke mottatt ennå[:)]

Har sendt og mottatt.. Så en av de i tråden her som ikke har mottatt skal ha gaven i posten snart, for jeg sendte den før helga.. [:)] Vi har ikke åpna vår da, for venter til bursdagen den 13.. [:)]

Beklager at pakken fra oss ble sendt sent, men den ble sendt i dag tidlig, så da er den vel fremme i løpet av uken.
Spurte de hvor mye det kostet å sende sporet pakke, og da sa hun 150 kr???? Stemmer det? [:o]
Sendte den med vanlige frimerker jeg da. Husker ikke helt hvordan reglene for dette skulle være, men
fikk kvittering på sendt pakke.

Da har vi mottatt også, men vi venter med å åpne den[:D][;)]

ORIGINAL: ..H..

ORIGINAL: lenemor

Jeg har sendt (og vet den har kommet frem [;)]) og vi har mottatt... jeg sier ikke hvem vi har fått fra, for da blir det for lett å gjette for dem som ikke har fått navn på avsender

kansje det er deg vi skal takke da[;)]??

Det er nok det - og beklager tabben med navnet, jeg tenkte rett og slett ikke tanken - du har jo tross alt meldt på deg selv til gaveringen; mens jeg har sendt silje a Johanna sitt navn og adresse har du sendt din egen [;)] (og siden du som regel omtaler frøkna di bare som frøkna husket jeg ikke at hun ikke het ditt navn)

Nora har motatt sin pakke fra Jørgen i dag [:D]
Hun ELSKET prinsesse papiret som gaven var pakket inn i,
men hun får enda ikke åpne.
Den får ligge i hylla til den 29.

Spennende :)

Vi fikk hentelapp på pakke i dag,så da har vi også fått![:D]

Back
Topp