Gaver

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Her ramler det inn med gaver om dagen, blir helt overveldet jeg.

Masse fine klær og en bok har kommet til nå.
Jeg må huske å skrive ned i dag hvem vi har fått gave av, slik at alle får takkekort. Fort gjort å glemme.

Hva med dere?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke fått noen gaver nå, fikk en del til jul og bursdagen min i januar + at jeg hadde babyshower. Jeg vet at jeg får noe mer fra pappa og søsteren hvertfall, for de er i USA nå og kommer hjem på fredag. I tillegg klarer sikkert ikke mamma la være å kjøpe noe mer, selv om det er hun vi har fått mest klær av. Har planer om å kle opp babyen i de klærne vi har fått, for å så ta bilde og si takk;) På sms. Har jo fått alle gavene personlig, så takket jo også der og da. Forventer egentlig ikke flere gaver, men kanskje det kommer noe mer etter fødselen?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ingen gaver her heller enda. Bortsett fra litt klær som mamma har kjøpt, og klær som jeg har arvet. Mine foreldre vil så gjerne kjøpe nytt stellebord, så det får vi jo før fødsel. Får vel litt gaver når lillegull kommer til verden :)

Svigermor spurte faktisk på søndag om det var mer vi trengte til babyen, synes det var litt flaut. Synes vi ikke trenger noe nå, men det dukker jo opp behov etterhvert. En pulk til vinteren hadde jo vært fint, og det er jo svindyrt! Men det fikk svigerinna og mannen til deres første barn, så kanskje vi får det vi å. Pappapermisjonen blir jo i vintermånedene, og sambo elsker å stå på ski!

Fikk noen gaver da jeg hadde babyshower, ellers har ikke babyen fått noen gaver ennå. Regner med at mange har med seg gaver på barselbesøk :)

Svigermor spurte faktisk på søndag om det var mer vi trengte til babyen, synes det var litt flaut. Synes vi ikke trenger noe nå, men det dukker jo opp behov etterhvert. En pulk til vinteren hadde jo vært fint, og det er jo svindyrt! Men det fikk svigerinna og mannen til deres første barn, så kanskje vi får det vi å. Pappapermisjonen blir jo i vintermånedene, og sambo elsker å stå på ski!

men har ikke de den pulken enda?
Her har vi en pulk i familien.

men har ikke de den pulken enda?
Her har vi en pulk i familien.
Jo, men hun har termin bare ni dager etter meg med baby nr. 2, så de skal nok bruke den selv:) Uflaks for oss, vi får ikke arve noen ting fra dem, de skal jo bruke alt selv. Hadde egentlig håpet på å få låne både bilsete og vogn av dem:)

Jo, men hun har termin bare ni dager etter meg med baby nr. 2, så de skal nok bruke den selv:) Uflaks for oss, vi får ikke arve noen ting fra dem, de skal jo bruke alt selv. Hadde egentlig håpet på å få låne både bilsete og vogn av dem:)

Sannsynligheten er liten for at man tenger en pulk på samme tid. Her er vi tre stykker som deler på en.
Samme gjelder bæremeis.

Sant nok, men familien han er veldig opptatt av ski. I tillegg bor de langt unna, så blir vanskelig å frakte pulken fram og tilbake hele tiden. En av grunnene til at vi bor på Lillehammer er jo sambo sin kjærlighet til skisporten:)

Sant nok, men familien han er veldig opptatt av ski. I tillegg bor de langt unna, så blir vanskelig å frakte pulken fram og tilbake hele tiden. En av grunnene til at vi bor på Lillehammer er jo sambo sin kjærlighet til skisporten:)

Samme her og, kunne vanskelig delt pulk med noen for samboer eeeelsker å gå langrenn, og da er pulken med :)

Har fått overraskende mye fra både venner og familie. Både arvating og nye ting. Det meste har vært i forbindelse med bursdag og jul, men likevel. Jeg forventer ikke at vi får masse gaver i forbindelse med fødsel siden vi allerede har fått så mye. Dessuten så trenger vi jo ingen verdens ting nå, mamma og svigermor spør jo hele tida om det er noe vi trenger, så de handler inn litt etter litt. Spent på hvor mye vi egentlig har (har ikke fått det siste de har kjøpt enda).

Har ikke kommet noen gaver her heller, folk regner vel med vi har det meste etter storesøster. Men trenger jo en del nytt likevel da (feks tripptrappstol med babysete), så håper på noen små gaver når folk kommer på besøk etter fødselen.

Samme her og, kunne vanskelig delt pulk med noen for samboer eeeelsker å gå langrenn, og da er pulken med :)

I tillegg elsker svogern han langrenn også, og siden de kommer til å ha pappaperm samtidig må de jo ha hver sin pulk så de kan gå på tur sammen:)

Mamma sender litt her og der, fikk bla pysj, body, sokker og sparkedrakt fra Nøstebarn i posten denne uka. Det er jo kjempe dyre ting, så blir veldig veldig glad (jeg har ikke akkurat hat penger til å kjøpe så mye selv i år).

Sent from my iPad using BV Forum

Her har det kommet noen gaver, men tror det blir etter fødsel når vi får besøk at familie og venner. Har jo ganske mye tøy og ting fra storebror, men det er alltid noe småting enn får behov for etterhvert.
Får jo veldig lyst til å si når folk spørr hva vi ønsker oss eller trenger at storebror trenger..... eller at jeg trenger..... men kan jo ikke det. Det er jo babyen de vil gi noe til.

Back
Topp