Førstegangsmamma2020
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har egentlig tatt bilder mest for min egen del for å holde oversikt over hva vi har så jeg plutselig ikke kjøper noe dobbeltJeg har gått bananas på finn, og kjøpt 2 klespakker med ull. Den ene var 30 plagg til 900kr, og den andre 28 plagg til 1000kr- superfornøyd! Mange av klærne hadde fremdeles prislapp på! Har også fått 3-4 strikkede sekk av mamma, og et søtt Ole Bruum sett av svigermor. Har dessverre ikke noen bilder her.

Samme herIngenting. Ikke en sokk engang
Men har strikket hentesettet, gjenstår å kjøpe knapper til å sy på så er settet ferdig.
Forrige gang var det så mye som skulle skaffes og ordnes og jeg kjøpte alt på salg så da begynte jeg tidlig. Denne gang haster ingenting Samme herForrige gang var det så mye som skulle skaffes og ordnes og jeg kjøpte alt på salg så da begynte jeg tidlig. Denne gang haster ingenting
Venter i spenning på om det er gutt eller jente.
Blir det stort mer innviklet enn et skjerf får jeg ikke til 
dette er vår første, og vi har fått vite at vi mest sannsynlig venter en liten gutt
jeg er helt i babybobla, tenker på barnevogn, seng og babyrom, klær, ja alt mulig til den lille
men det er vel sånn det er når man gleder seg så vanvittig 
men om det plutselig blir en liten frøken får jeg handlet inn litt nytt igjen ihvertfall 
Venter også min første og har også fått vite at det er en liten gutt som kommerHar heller ikke bilde av alt samlet, men jeg har handlet alt for myedette er vår første, og vi har fått vite at vi mest sannsynlig venter en liten gutt
jeg er helt i babybobla, tenker på barnevogn, seng og babyrom, klær, ja alt mulig til den lille
![]()
Har så lyst til å handle inn så og si alt med en gang, mens samboer er litt mer restriktiv på handlingen (er også hans fjerde barn) 
Har heller ikke bilde av alt samlet, men jeg har handlet alt for myedette er vår første, og vi har fått vite at vi mest sannsynlig venter en liten gutt
![]()
Høres ut som meg, jeg venter også en liten gutt. Hadde det vært opp til meg hadde jeg nok handlet inn alt for lenge siden
De har forresten tilbud på barnashus for medlemmer, 20% på alt. Det var en supergod grunn til å kjøpe vogn og bilstol i dagJaa det er det! Åå, så herlig! Tror det blir veldig gøy å bli guttemammaSå koseligHøres ut som meg, jeg venter også en liten gutt. Hadde det vært opp til meg hadde jeg nok handlet inn alt for lenge siden
De har forresten tilbud på barnashus for medlemmer, 20% på alt. Det var en supergod grunn til å kjøpe vogn og bilstol i dag
![]()
åå, tusen takk for tips! Må inn å se 

Åå, så koseligVenter også min første og har også fått vite at det er en liten gutt som kommerHar så lyst til å handle inn så og si alt med en gang, mens samboer er litt mer restriktiv på handlingen (er også hans fjerde barn)
Så langt har jeg bare gått til innkjøp av noen klær, men var og så på vogn i går... mest for å orientere meg litt og høre hva man skal tenke på når man kjøper. Er nok fortsatt en god stund før den kommer i hus, men gleder meg noe enormt
![]()
jaokei, da er det nok ikke like "spennende" for han denne gangen
men enig med deg der, jeg har også begynt å se på vogner i fysisk butikk, kun for at det er et hav av forskjellige vogner, så det kommer til å ta litt tid før vi finner "the one" så greit å starte tidlig