Gaver til den lille/de små ❤️

Førstegangsmamma2020

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Syntes det kunne vært artig å se hva dere andre fantastiske mammaer har har kjøpt inn eller fått i gave til små englene deres :dummy::dummy1:
Har selv fått to sett og handlet inn litt selv, men likevel artig å se hva andre får/kjøper :happy:
Vi venter en liten gutt :Heartblue
Har så langt bare kjøpt inn/fått klær i gave :love017
4E1B8857-DA73-4E03-9648-9DE9B00C39F5.jpeg 52EB8E3C-7285-4A90-94A8-6F077B9E5960.jpeg C344BD82-D6D8-4143-B837-8F5E3CE79DC4.jpeg 52D541ED-19F2-44BF-94B7-5C4038A36208.jpeg

Jeg har gått bananas på finn, og kjøpt 2 klespakker med ull. Den ene var 30 plagg til 900kr, og den andre 28 plagg til 1000kr- superfornøyd! Mange av klærne hadde fremdeles prislapp på! Har også fått 3-4 strikkede sekk av mamma, og et søtt Ole Bruum sett av svigermor. Har dessverre ikke noen bilder her.

Jeg har gått bananas på finn, og kjøpt 2 klespakker med ull. Den ene var 30 plagg til 900kr, og den andre 28 plagg til 1000kr- superfornøyd! Mange av klærne hadde fremdeles prislapp på! Har også fått 3-4 strikkede sekk av mamma, og et søtt Ole Bruum sett av svigermor. Har dessverre ikke noen bilder her.
Har egentlig tatt bilder mest for min egen del for å holde oversikt over hva vi har så jeg plutselig ikke kjøper noe dobbelt :happy:

Har egentlig tatt bilder mest for min egen del for å holde oversikt over hva vi har så jeg plutselig ikke kjøper noe dobbelt :happy:
Ja- ser den! Svigermor var litt oppgitt over at vi hadde kjøpt «alt», slik at det ikke var noe å kjøpe i gave... men har «bare» mye i størrelse 50-68, forklarte jeg da.03633600-F8DC-43E7-AAD9-C0D20A483DAF.jpeg 8C1999FA-48CD-4EF0-BE84-3121AFE8DAAF.jpeg A22F8E16-D608-4468-88F0-5585CC84B784.jpeg 9CC173CB-7334-4060-A8FF-CB2FC83F4A6D.jpeg A9371666-BCED-4C0F-B19E-93DC2772E2CC.jpeg

Ingenting. Ikke en sokk engang :hilarious:

Men har strikket hentesettet, gjenstår å kjøpe knapper til å sy på så er settet ferdig.

Ingenting. Ikke en sokk engang :hilarious:

Men har strikket hentesettet, gjenstår å kjøpe knapper til å sy på så er settet ferdig.
Samme her:hilarious: Forrige gang var det så mye som skulle skaffes og ordnes og jeg kjøpte alt på salg så da begynte jeg tidlig. Denne gang haster ingenting :-) Venter i spenning på om det er gutt eller jente.

Samme her:hilarious: Forrige gang var det så mye som skulle skaffes og ordnes og jeg kjøpte alt på salg så da begynte jeg tidlig. Denne gang haster ingenting :) Venter i spenning på om det er gutt eller jente.

samme her! Har vært kjempegira de andre gangene. Men denne gangen er alt bare tiltak. Strikker litt for å lette på den dårlige samvittigheten :D

Skulle ønske jeg klarte å strikke sånne fine plagg :woot: Blir det stort mer innviklet enn et skjerf får jeg ikke til :shy:

Har heller ikke bilde av alt samlet, men jeg har handlet alt for mye :smiley-ashamed008 dette er vår første, og vi har fått vite at vi mest sannsynlig venter en liten gutt:Heartblue jeg er helt i babybobla, tenker på barnevogn, seng og babyrom, klær, ja alt mulig til den lille:laughing002 men det er vel sånn det er når man gleder seg så vanvittig :sad010

Til gutt kunne vi fått trillinger og fortsatt hatt nok klær til flere, har to små gutter fra før av :happy: men om det plutselig blir en liten frøken får jeg handlet inn litt nytt igjen ihvertfall :) hentesett må strikkes da, er elendig å strikke men det er en av di tingene jeg bare må gjøre ettersom det er blitt gjort til de andre. Innebærer flere mnd med banning å syting til nærmeste familie å strikkeguruer som til stadighet må komme å fikse opp i rotet, men har kommet i mål på di to første så har håp :bored:

Har heller ikke bilde av alt samlet, men jeg har handlet alt for mye :smiley-ashamed008 dette er vår første, og vi har fått vite at vi mest sannsynlig venter en liten gutt:Heartblue jeg er helt i babybobla, tenker på barnevogn, seng og babyrom, klær, ja alt mulig til den lille:laughing002 men det er vel sånn det er når man gleder seg så vanvittig :sad010
Venter også min første og har også fått vite at det er en liten gutt som kommer :Heartblue Har så lyst til å handle inn så og si alt med en gang, mens samboer er litt mer restriktiv på handlingen (er også hans fjerde barn) :) Så langt har jeg bare gått til innkjøp av noen klær, men var og så på vogn i går... mest for å orientere meg litt og høre hva man skal tenke på når man kjøper. Er nok fortsatt en god stund før den kommer i hus, men gleder meg noe enormt :happy:

Så koselig:Heartblue Høres ut som meg, jeg venter også en liten gutt. Hadde det vært opp til meg hadde jeg nok handlet inn alt for lenge siden :hilarious: De har forresten tilbud på barnashus for medlemmer, 20% på alt. Det var en supergod grunn til å kjøpe vogn og bilstol i dag:D

Så koselig:Heartblue Høres ut som meg, jeg venter også en liten gutt. Hadde det vært opp til meg hadde jeg nok handlet inn alt for lenge siden :hilarious: De har forresten tilbud på barnashus for medlemmer, 20% på alt. Det var en supergod grunn til å kjøpe vogn og bilstol i dag:D
Jaa det er det! Åå, så herlig! Tror det blir veldig gøy å bli guttemamma:Heartblue åå, tusen takk for tips! Må inn å se :laughing002:smiley-ashamed008

Venter også min første og har også fått vite at det er en liten gutt som kommer :Heartblue Har så lyst til å handle inn så og si alt med en gang, mens samboer er litt mer restriktiv på handlingen (er også hans fjerde barn) :) Så langt har jeg bare gått til innkjøp av noen klær, men var og så på vogn i går... mest for å orientere meg litt og høre hva man skal tenke på når man kjøper. Er nok fortsatt en god stund før den kommer i hus, men gleder meg noe enormt :happy:
Åå, så koselig:Heartblue jaokei, da er det nok ikke like "spennende" for han denne gangen:smiley-ashamed008 men enig med deg der, jeg har også begynt å se på vogner i fysisk butikk, kun for at det er et hav av forskjellige vogner, så det kommer til å ta litt tid før vi finner "the one" så greit å starte tidlig:p jeg gleder meg og såå mye til vogn og babyrom kommer på plass :sad010

Back
Topp