Gaver til babyen!

Gullskatten<3

Glad i forumet
Marshmallows2021
Jeg har stort sett det jeg trenger til babyen! Har arvet mye og kjøpt noe:) så synes det er så vanskelig å svare på hva jeg ønsker meg til babyen!! Får mange spørsmål om barselgave både fra familien og venner... Er noen småting som mangler, men slikt som stelleveske vil jeg kjøpe selv! Ellers har jeg stort sett klær, vogn, bilstol, seng og tilbehør til det!

Noen som har tips til hva som er lurt å ønske seg, smart å ha og ting dere aldri har tenkt at dere trengte, men fikk bruk for?!:)

Hm! Du kan jo ønske klær i større strl? De vokse fort! Har du bæressjal? Eller sele? Vippestol? :kr

Uro, biteleker, bleiekake, baby safe feeder, brystpumpe, ammepute, tepper, lammeskinn, babycall, tripptrapp-stil med babysete, speil til å ha i bilen så du ser babyen som sitter bakovervendt, bilstolpose/lammeskinn til bilstol, sprinkelbeskytter, nattlys, små kleshengere, interiør til barnerommet (hyller, kurver, bilder), rangle, vognpynt/leke, myggnetting, regntrekk, bilsetebeskytter under bilstolen, vugge/lekegrind til stua, sengehimmel, ammeinnlegg i ull/silke/bambus, vaskekluter (i bambus), håndkler med hette, badetermometer, negleklipper/neglefil til baby, babyhårbørste, nattpose...

Hm! Du kan jo ønske klær i større strl? De vokse fort! Har du bæressjal? Eller sele? Vippestol? :kr
Ja jeg trenger jo klær til litt større! Har babybjørn bæresele, men ikke sjal, vet ikke om jeg tørr å bruke sjal?!:p har arvet vippestol også;)

Uro, biteleker, bleiekake, baby safe feeder, brystpumpe, ammepute, tepper, lammeskinn, babycall, tripptrapp-stil med babysete, speil til å ha i bilen så du ser babyen som sitter bakovervendt, bilstolpose/lammeskinn til bilstol, sprinkelbeskytter, nattlys, små kleshengere, interiør til barnerommet (hyller, kurver, bilder), rangle, vognpynt/leke, myggnetting, regntrekk, bilsetebeskytter under bilstolen, vugge/lekegrind til stua, sengehimmel, ammeinnlegg i ull/silke/bambus, vaskekluter (i bambus), håndkler med hette, badetermometer, negleklipper/neglefil til baby, babyhårbørste, nattpose...
Følte nesten for å spørre deg om en liste selv her :p du har peiling ser man! :D

Ja her var det mange tips!!! Noe har jeg, og noen ting jeg kan ønske meg:D

Takk detta var en super liste. Skall spara denna :-)

Klær i større størrelser :) jeg har nesten ikke kjøpt klær til mini fordi vi har fått så mye fint.

Bilstolpose ;-) Genialt!

Klær i større str bruker mer nå som han spiser og griser mer nå...

Back
Topp