gaver til 1 årsdagen

blessed

Betatt av forumet

hva har dere ønsket til barna på 1 årsdagen? trenger tips :)
har selv sagt sandkasse i plast,duplo,nattahistoriebok.

hva serverer dere i 1årsdagen?

Vi skal kjøpe saccosekk til han (de fine i stoff med et tegnet dyr på hvis du vet). I dag lekte han med duplo hos mamma og elsket det. Så da tenker jeg det står på lista. Han har egentlig ikke så mye leker, så trenger jo litt. Men vet egentlig ikke hva.

Vet heller ikke hva jeg skal servere. Regner med det bare bli kaker, evnt grille litt. Vi skal feire flere ganger, vi blir så mange hvis vi blander.

Ønsker har jeg ikke tenkt på. Men mat derimot at jeg tenkt på: Jeg tenker at vi skal grille og så skal jeg ha noen kaker. Det blir jo ikke akkurat ett stort besøk, er bare familie.

3 hjul sykkel/sparkebil, hmm... duplo, juniordyne, leker til litt større barn regner jeg med..hmm..er det jeg kommer på nå

Jeg har på min liste til no:

Klær i str 80 - 86 ( med baktanke på bhg)

Duplo

Dukke ( klær )

Leker hun har å utvikle seg på.

Det er det jeg har til nå.

Tenker at det blir en kake og litt grilling om været tillater det. om ikke blir det vel pølser og litt spagetti får det er hun veldig glad i, altså spagettie :o)

En gå bil, eller en slik gå vogn fra brio.

Ellers leker med lyd og lysemoticon

jeg har sagt at han ønsker seg musikk cd'er. han eeeelsker å stå å danse etter en og to og tre indianere, bamsefar i lia, pappegøye fra amerika osv. det er veldg stas. han har nemlig fått sin egen cd spiller, også har vi lånt diverse cd'er fra biblioteket. men han trenger sine egne. :)

også klær i str 86 har vi ønsket oss. han har så utrolig mye leker så det behøver han ikke. men håper noen kjøper noe leker fordet. :)

Barnehagesekk, klær i størrelse 86 og 92, parkdress alt med tanke på barnehagestart.

På selve dagen er vi dratt på ferie og vi feirer litt til slekt på veien:) så da tar vi det som det kommer, men han skal få sitt eget lille kakestykke på 1 års dagen.

Feiringen med familien her hjemme tar vi før og etter ferien med kaker og kaffe tenker jeg.

Av oss skal han få en sykkel med slik stav bak hvis du skjønner ? :)

Vi har tenkt å gi gåbil, ellers er det klær og leker som står på lista :)

Aner virkelig ikke

Vi har sykkel med stang fra storebror som vi startet å bruke tidligere i sommer. Den elsker han! Han har gåvogn fra storebror, og han fikk gåbil til jul. Vi har duplo og diverse andre leker etter storebror. Vinterdress har vi. Nei, han trenger igrunn ikke noe. Kanskje litt klær, men det er jo så kjedelig

Bare for å ha hvertfall et ønske har jeg sagt bergans sekk. Vi skal jo i åpen barnehage etterhvert så da trenger han jo sekk.

Vi har jo "alt" fra storebror, så er ikke lett å finne på noe..

Men noe leker trenger han, har sagt klær mtp barnehage, penger til å kjøpe sko, gåbil får han av oss..

Vi skal ha både familie- og barnebursdag.. Skal grille pølser i familiebursdagen, i barnebursdagen blir det vanlige pølser.. Så tenkte jeg å prøve ut sjokoladepudding, cake pops, sjokoladekake og noe frukt i b.bursdagen til de som ikke vil gi barna kake..

Back
Topp