Gaver savner eiere

Utrolig at så mange ikke tenker på at de som jobber på posten ikke er tankelesere og vet hvor Arne og Mia bor :rolleyes:

Hvorfor glemmer folk å skrive fullt navn og adresse på???

Det er som regel ikke det at folj glemmer og skrive på, men at pakken blir ødelagt under sending, så det bare er julegaven igjen, og ikke den pakken det blir sendt i.

Det er som regel ikke det at folj glemmer og skrive på, men at pakken blir ødelagt under sending, så det bare er julegaven igjen, og ikke den pakken det blir sendt i.
Jøss, blir det håndtert så ille da???

Ja da håper jeg gaven til oldeforeldrene til ungene ikke er knust :rolleyes:

Skrev "forsiktig" på den på flere steder men :-P

Jøss, blir det håndtert så ille da???

Ja da håper jeg gaven til oldeforeldrene til ungene ikke er knust :rolleyes:

Skrev "forsiktig" på den på flere steder men :-P
Forsiktig hjelper nok ikke, det er maskiner og samlebånd...

Ting som ikke er pakket skikkelig, det være seg både stabilt uten ting som forflytter seg, og med god støtte, kan lett gå i stykker om det er skjørt. Vi sender knuselige ting ofte, og det går somregel bra, men fordrer at vi pakker bra da.

Helst skrive addressen på selve pakken inni, før du pakker i gråpapir, sånn i tilfelle papiret faller av

Mange sender pakken innpakka med tynt nillepapir. Da blir det selvsagt ødelagt papir. Det tåler jo ikke noe. Så sier seg nesten selv at enkelte ting blir litt ødelagt, men mye kunne vært hindra med skikkelig pakking.

Og det er utrolig mange folk som tror postbud er tankelesere. "Til bestemor, Stavanger" feks. Joda... Man vet vel selvsagt hvem bestemora er i den svære byen.

Så flott at de prøver å finne eierne. :)

Forsiktig hjelper nok ikke, det er maskiner og samlebånd...

Ting som ikke er pakket skikkelig, det være seg både stabilt uten ting som forflytter seg, og med god støtte, kan lett gå i stykker om det er skjørt. Vi sender knuselige ting ofte, og det går somregel bra, men fordrer at vi pakker bra da.

Helst skrive addressen på selve pakken inni, før du pakker i gråpapir, sånn i tilfelle papiret faller av
Jeg hadde heldigvis pakket det godt inn :-D
Gaven kom hel frem ;-)

Back
Topp