Gaver i barnehagen...

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Hva forventer dere? Ble litt paff i år, eldstemann her har lagd EN gave i barnehagen i år! Syns det var litt vel lite jeg da...Mulig jeg er skikkelig utakknemelig nå men...

Og ikke nok med det, men på den sto det til mamma fra aleksander...
Syns synd på pappan jeg da! [8|][&o]

ORIGINAL: lene78

vi fikk bare 1 - ble skuffa ja - men regner med det er noe veldig bra da!!!

er økonomi også inne i bilde e - vet om 1 plass de hadde 10 krone pr barn til juleaktiviteter.....

Ja men hva med da og være ærlige og si dette til foreldrene! Og evt la de betale litt for at barna skal ha muligheten? Jeg hadde gjerne betalt litt for at min unge skulle lagd masse fint til jul! [:)]

Her fikk vi 4 ting og et julekort!
3 var pakket inn og 1 bilde var ikke pakket.
1 gave til mamma,1 til pappa og n til oss begge to....gleder oss til å pakke de opp imorgen[:D] 

ORIGINAL: scorpio

Her fikk vi 4 ting og et julekort!
3 var pakket inn og 1 bilde var ikke pakket.
1 gave til mamma,1 til pappa og n til oss begge to....gleder oss til å pakke de opp imorgen[:D] 

JA det er jo så GØY!! [:D]

Jeg syns det er å være utakknemlig jeg.. (MIN mening) Jeg forventer ikke å få noen ting til jul som snuppa har laget i bhg. Men vi fikk... Og jeg ble helt rørt over å i det hele tatt å få noe som helst!
De gavene man får fra barnehagen som er fra barna er jo nærmest en form for ekstra service fra barnehagen...
Er jo ikke opp til barnehagen og stå for de gavene barna skal gi... det får mammane og pappane ordne.[;)][:)]

Leon har laget en gave til oss ilag...gleder meg til å åpne den i morgen[:)]
Jeg er ikke skuffet for det, koselig at man får noe i det hele tatt, uansett hvos mye det er...er jo lille som har laget[:)]

Oppi posen til Marius var det:
* 1 pakke til mamma & pappa
* 2 pakker uten navn - de har vi åpnet...var sånne honninglys bare i røde
* et malt bilde som var rammet inn/satt paspatur på
* en telysestake som var pyntet med glitter - satt på bordet

Her venter det 3 pakker til mamma og pappa under treet. i en papirpose som leon har malt i barnehagen.

Men som det er skrevet over her er det helt frivillig fpr barna om de vil lage gaver eller ikke i barnehagen. ( I alle fall der Leon gåtr..)For det skal være noe de synes er gøy!

Synes vel du er litt utakknemlig ja, for du har jo fått en gave, og pappaen kan vel glede seg like mye som deg over gaven din?? Om du føler det er et problem så er det vel bare å ta en prat med de i barnehagen etter jul, for å høre hvorfor det kun ble laget en gave. Har det med middler å gjøre kan man jo evnt ta det opp i foreldregruppa om man skal spleise på litt hobbyting ol til neste jul, slik at barna har mer å lage av. Her har svigerfar levert en bunke med farga ark i barnehagen til Leon, rester de skulle kaste på hans jobb, og det ble veldig godt mottatt... Selv i en kommunal barnehage:=)

Vi har fått en pakke fra bhg i år, men det var fordi junior ikke giddet å lage mer(sa pedagogiskleder, han vil heller leke med Thomas toget han[;)]...), sånn er det jo bare... Alltid tanken som teller - også denne jeg gleder meg mest til å åpne.
I fjor fikk vi ett bilde + ett gipsavtrykk av hans hånd og fot, eneste gaven som frembragte noen tårer[;)]

Fikk en julepyntgreier og noen få pepperkaker de hadde lagd i begynnelsen av desember her.
Ingen gave, og ja; ble skuffa jeg ja..

Jeg fikk 2 pakker som jeg åpna på torsdag i bhg med hu og det var en kalender med bilder av hu, tegninger og håndavtrykket hennes sammen med et dikt og så et krus hu hadde malt[:D] Blei så glad og kjente jeg sleit litt med tårene når jeg åpna de ja[8D]

Så fikk faren pakker når han henta henne på fredagen.

Må bare si at det ikke bare er meg selv jeg tenke på når jeg nevnte dette! Ikke bare det at JEG vil ha en gave, men veldig ofte er det barns glede av å GI gaver som er minst like stor som at de får selv!

Så når Lovise da hadde laget en gave til mamma og en til pappa og storebror "bare" en til mamma syns jeg det ble litt skjevt! Men men, eldstemann var syk i kveld uansett, så han reagerte ikke på det!!

OG JA; jeg ble UTROLIG glad for den fine gaven jeg fikk! OG stolt, ja det kan jeg love dere at han var! [;)]

Back
Topp