Gaver fra foreldre/svigers

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hva fikk dere i gave fra foreldrene/svigers deres til den lille?
 
Vi har fått vogn og bilstol, hentesett og annet strikk, masse klær, bamser og dill :p
 
Seng, stellebag med masse stæsj, nye klær, arveklær, mange fine selvstrikkede klær.
 
Klær, bilsete, kosedyr med musikk.
Fikk deler av vognen til storebroren.
 
Klær fra mine foreldre. Svigers er begge døde så forståelig nok ingenting der
 
Hun fikk penger til vogn, klær, "boken om meg" og smykke av foreldrene mine, og et teppe og klær fra de andre besteforeldrene.
 
Vi fikk stellebord og voksipose (+klær og bamse) av mine foreldre.

Pysj av svigers, jeg er kanskje litt smålig, men synes det var litt rart.
 
Ingenting av svigermor. Men det er jeg ikke så overrasket over, men skuffet.
Av mine foreldre fikk lillebror 2 bambustepper og et ullteppe. Og mye strikka klær. Regner med at det kommer mer etterhvert.
 
Vi får vogn av svigermor, aner ikke hva mine foreldre kommer til å gi.
Det er nå uansett veldig individuelt, alt etter hva forhold man har og økonomi. :)
 
Vi er så nærme begge to at det er litt flytende:p har vel ikke fått noe bestemt til lillebror av mamma bortsett fra klær og smekker vi handlet sammen etter oul:) svigerfar ga vel egentlig "bare" penger til meg så jeg kunne gå ut og kose meg og ha en meg-dag. Synes det var søtt<3
Har ikke ønsket oss noe fordi vi har alt utstyr etter storesøster og arvet nok klær til han er halvannet-to år!

Det er nok absolutt veldig individuelt.
 
Fikk vogn av svigermor. Ellers har hun shoppet hele klesbutikken når det kommer til babyklær, så jeg har ikke fått handlet noe selv siden før hun ble født. :p

Av familien min har jeg fått hjemmelaget babynest og strikkaklær og litt andre klær og bamser. Ellers er mamma fotograf, så hun har tatt enorme mengder bilder av henne.
 
Vogn av svigerforeldrene og bæremeis av mine foreldre.

I tillegg til veldig masse tøy. Både kjøpt og strikket. Tepper og bamser og andre pynteting.

Vi bor tre min unna mine foreldre og 6 timer unna svigerforeldrene. Så derfor ville de gi noe han brukte hver dag, altså vognen. Jeg synes det var kjempekoselig :)
 
Fikk Stokke trailz, sprinkelseng, vugge og masse masse klær ++ av mine foreldre :)

Så fikk vi bilstol+base og litt klær fra svigers :)
 
Av min far fikk vi litt klær og en liten bamse..

Av svigers fikk vi håndkle og en koseklut med navne og fødselsdato på og 1000kr..
 
Fra mamma fikk vi tripptrapp med newbornseat. Hun hadde også strikka pledd og hentesett. Av pappa fikk vi klær. Han er superdårlig på gaver og sier det selv. Han har åpna en konto hvor han har satt inn penger.

Fra svigers fikk vi noen klær sendt i posten. De er jeg skikkelig skuffa over. Gaver betyr ikke noe, men de kom ikke på besøk før nå. Lillegutt er straks 8uker. De er pensjonister og bor 3,5t biltur unna så det er ikke en "Asia-reise" akkurat.. De tenker bare på seg selv :/
 
Fikk vogn og klær av svigers. Av mine fikk vi vognpose, klær også betaler de endel av dåpen:)
 
Syns folk får MYE!

Fikk en vinterdress fra foreldrene mine, samt hentesett.
Fra svigers fikk vi litt penger til å kjøpe noe fint.

Jeg forventet ikke å få noe særlig fra foreldre/svigerforeldre og ville følt meg brydd om jeg fikk noe "stort".
 
Back
Topp