Gaver etter fødsel (til søsken, far og mor)

Ventervårtandremirakel

Andre møte med forumet
Hei. Hva er deres tanker rundt gaver etter fødsel? Har dere noen gode forslag til små oppmerksomheter som har falt i smak?

Vi skal ha med en gave til storesøster i sykehusbagen som hun skal få når hun kommer å hilser på babyen for første gang.

Når vi fikk vårt første barn kom mannen med mor og barn smykker til oss dagen etter fødselen, satt veldig pris på at han hadde tenkt på det. Nå tenker jeg at jeg vil gjemme en liten oppmerksomhet til han i huset som han kan åpne når han kommer hjem etter at babyen har kommet.

Kommer til å kjøpe en gave til kommende storesøster som hun skal få på sykehuset, ellers blir det ingenting. Har ikke helt bestemt meg for hva hun skal få, men vurderer et sånt magnetisk tegnebrett som man kan bruke om og om igjen, tror det ville være midt i blinken :)

Har kjøpt gave til storesøster (3-år) , en ryggsekk med litt hårpynt, pysjamas og leker i:) den skal hun få fra babyen når hun kommer på sykehuset . Tror, og føler det er viktig se også blir sett. Jeg er for det meste alene med storesøster så hun er veldig bekymret for at babyen skal ta all tiden min.

Har kjøpt et armbånd i sølv til storesøster på 7 år.
Det skal hun få når hun besøker oss på sykehuset [emoji846]

Tenkte å kjøpe en steffi love med gravid mage ! Som man kan ta ut baby osv.. hu er 5 år og veldig opptatt av baby i magen og Åssen det kommer ut.. så vi har forklart så godt vi kan Åssen hu kom ut, og at denne babyen ska opereres ut.. så da kan hu leke det sjøl og[emoji6]

Supert med mange gode forslag til gaver til søsken.
Vi landet på å kjøpe et Polaroid kamera, den kommende storesøsteren på fire syntes det er veldig gøy å ta bilder.

Her skal lillesøster få en gave, men vet ikke hva ennå. Blir nok ingenting til meg, mannen er ikke et gave - menneske

Kunne jo prøvd å si at det kan være en jule-valentines-morsdags-barsel-gave :-p

Tenkte å kjøpe en steffi love med gravid mage ! Som man kan ta ut baby osv.. hu er 5 år og veldig opptatt av baby i magen og Åssen det kommer ut.. så vi har forklart så godt vi kan Åssen hu kom ut, og at denne babyen ska opereres ut.. så da kan hu leke det sjøl og[emoji6]
Den hørtes helt genialt ut, hvor kjøper du den? Vanlig leketøysbutikk? :)

Vi har kjøpt dyrelotto til storesøster på 3 år. Tanken bak gaven var å kjøpe noe som vi må være med henne å leke med slik at hun lettere får sin oppmerksomhet etter at hun er blitt storesøster til tvillinger. Pakken er lagt i fødebaggen.

Her ble det litt untakstillstand siden det gikk litt fort, men vi lot 3 åringen selv få velge noe fra leketøysbutikken. Vi sa at det var en gave fra lillebror og at hun kunne velge noe selv.
Siden jeg har vært så mye borte fra henne så har jeg også kjøpt en elektrisk tannbørste (det trengte hun) og en Enhjørnings one-piece (som også skal brukes på karnevall på torsdag) til henne i løpet av de siste ukene. Men nå får hun ikke mer :P

Back
Topp