Gaveliste??

Rødtopp86

Gift med forumet
Jeg og sambo har lagt ut liste idag, men jeg føler liksom at det er noe som mangler...ikke misforstå, jeg har ikke tenkt å ha den lengste lista eller noe, men vi prøver å finne ut hva vi vil ha. Vi har satt opp middag og kaffeservise, dekketallerkner, serveringsfat, salatbolle, glass, bestikk, kjøkkenkniver, kaffekanne. Er det noe mer som er "vanlig"?

Vi har mye av alt, og trenger bare litt rester av det vi allerede har. Så vi har satt opp friluftsutstyr som soveposer, telt, primus osv. Gassgrill, kjøkkenmaskin, duker, sengtøy, dyner blant annet

Det er sånn ca det vi ønsker oss også, har kaffe service ønsker oss middag servicet til det og litt glass som vi mangler.

Dyre kjeler og stekepanner, sølvbestikk, kakespade, blender, ekstra flott sengetøy...
Ellers liker jeg gaver som kokkekurs, vinsmakingskurs, rafting eller andre ting brudeparet kan gjøre sammen. [:)]

Vi har absolutt alt vi trenger så vi skal ønske oss hus! [:D]
Hehe neida... vi har ingenting spes vi ønsker oss, siden vi har alt! Så blir vel til at vi ønsker oss penger...

Syns lista så bra ut jeg! Men pass på at dere har både dyre og billigere ting på lista, noen ønsker å kjøpe flere ting f.eks for at det skal se "mye" ut.
Noen vil kanskje bare kjøpe en liten ting også, om de ikke er invitert f.eks, men vil huske på dere allikevel. Så det er veldig greit med litt utvalg som ikke er altfor dyrt..

Back
Topp