Gavekort i gave

Lyykkee86

Flørter med forumet
Har bestemt meg for å gi kino gavekort til flere barn vi kjenner. Noen i familien andre barn vi er faddere til. Ungene begynner å bli stor og kommer ikke med ønsker til jul lenger (tar det som et tegn på at de har det meste av det de trenger).
Spørsmålet mitt er på hvor mange kroner bør et gavekort være på? Ungene er mellom 8-13 år :)

Hva tenker du?

Gir 300 i kinogavekort til 9-åring. Vi har forsåvidt blitt enige om å tone jula ned litt sånn prismessig.

Tenker nokk til en kinobilett og noe godt :) bilett priser varierer litt fra sted til sted. Men 300kr vil være ok tror jeg!

På sf kinoene får du jo kjøpt sånn "full pakke" gavekort da... Kino for 2 med popcorn og brus tror jeg det er :) koster 200-250kr mener jeg... Syns det er en fin og passende gve :)

På sf kinoene får du jo kjøpt sånn "full pakke" gavekort da... Kino for 2 med popcorn og brus tror jeg det er :) koster 200-250kr mener jeg... Syns det er en fin og passende gve :)
Så kjekt. Skal kjøpe ett par kinogavekort fra SF, så da skal jeg sjekke ut dette.

Jeg har også kjøpt kinogavekort i år :) kjøpte sånn at det ble to billetter..

Så brA takk før tips:-) syns de var supert

Ville gitt mellom 2-300. Spørs litt hvem det hadde vært til. :) men nok til 2 billetter/evt to billetter pluss popcorn eller noe.

vi gir 200 kr i gavekort også til de store barna som er over 18 da den delen av familien har en police om å ikke gi gaver til voksne!

oi, så høye kroner dere har.. jeg er den som ville gitt 100krs gavekort jeg.. og blitt kjempeglad for det på vesla sine vegne.. men det kommer jo litt ann på hvor nære de du skal gi til er da :) Er det venner av barna elle rbare bekjente blir det automatisk mindre enn for nær familie liksom

Jeg synes det holder med 200,- :)

Back
Topp