Gavekalender

IsabelleMichelle

Forelsket i forumet
Tenkte å lage gavekalender til kjæresten i år. Sånn at han også får noe oppmerksomhet! Men sitter litt fast på hva jeg skal ha i denne kalenderen. Har nå kommet fram til flaxlodd, boxer, sokker, voks, nøkkelring og kopp med bilde av lille gull, og tskjorte.. Tror det blir flaxlodd en del ganger, men trenger noen småting til :p
Noen tips? Flere som lager kalender til mannen?

Sent from my iPhone using BV Forum

*sniker*
Jeg pleier ha en flaske øl i helga el.en mini vin el.whiskey, julegodis, flaxkalender 1.desember, julehefte, tyggispakke, poser med julekaffe el.julete, en figur i techniclego(legger noen deler i hver pakke), lue, hansker...og det var det jeg kom på i farta ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

*sniker*
Jeg pleier ha en flaske øl i helga el.en mini vin el.whiskey, julegodis, flaxkalender 1.desember, julehefte, tyggispakke, poser med julekaffe el.julete, en figur i techniclego(legger noen deler i hver pakke), lue, hansker...og det var det jeg kom på i farta ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Luddig med den der flaxkalenderen 1.desember :-D øl og julegodis var heller ikke dumt! Takk!

Sent from my iPhone using BV Forum

Typen fikk lego i fjord. Hadde delt en stor ting utover flere dager, også fikk han en liten ting ved siden av. Pluss mye annet rart. Men det er vinter snart og da kan man oppgradere litt som praktiske ting også da :) ullsokker, votter, lue, strømpebukse ( til ski gåing fks.) , pysj til julekos, noe han har interesse for? :)

Back
Topp