gavehjelp???

TrønderPia82

Elsker forumet
Min kjære fyller 30 år i høst, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på til han...

Han er egentlig veldig enkel når det gjelder gaver. Blir glad for alt, og er ikke misfornøyd med noe. Samtidig er han ikke typen som viser sin overbegeistring for noe, heller ikke at han misliker noe... Hehe. Tro meg jeg har prøvd å dra litt entusiasme ut av han, men det er ikke enkelt[8D]

Så var det gaven. Jeg skulle ønske jeg fant noe som fikk han til å tippe litt over da. Men hva skal jeg finne på da? Han sier han blir glad for sokker og[8|]
Har ikke overflod av penger for tiden, men vil bruke litt på han og.

Kan dere kreative jenter hjelpe meg???

Gaver jeg har ordnet som sambo har blitt vill over:
-humor eller konsert weekend
-Øl-dispenser

uff er vansklig med runde tall og da [8D]

ORIGINAL: Mamma sitt gull

Er det noe spes han liker å gjøe da? Av aktiviteter tenker jeg på....fotografere, gå på ski, gå i fjellet, jakte, sykle.....osvosv?

Jeg kjøpte et par skikkelig gode, nye flotte langrennski da sambo ble 30.......glede for ham og glede for meg [:D]

Ellers så syntes jeg jo en eller annen tur...københavn, stockholm osv høres veldig bra ut. Man kan jo få veldig billige turer til en del østeuropeiske byer/storbyer også nå hvis man er ute i god tid. Og der er det myye billigere med overnatting også enn i vesteuropa.

Takk for de gode tipsene dere har kommet med[:)]
Han har en interesse for friluftsliv og fiske, som desverre har blitt nedprioritert de siste årene. Har tenkt på fiskestang da, for det trenger han.
Har også vært inne på tanken på å bestille en tur. Men har en halvveis avtale med et vennepar om at vi skal til Praha sammen med dem. Vet ikek om jeg kan ta meg råd til å punge ut for en hel tur alene for oss begge....[:D]

Planlegg en skikkelig koselig fisketur ei helg med eventuelt deg og barna, bare han og deg, bare han, eller han med kompiser, og gi han en spennende eske fylt med f.eks turmat, kart, fiskestang e.l.

ORIGINAL: sommerbomsen

Verktøy?

Verktøy er standardfrasa når jeg spør. Og det hadde vært kjekt. Men etter 10 år som bilmekaniker og husbygging, så har han vanvittig mye av denslags[:D]

Back
Topp