Mamman til Pat/Kev
Elsker forumet
Hva har man i slike???? Har lest man kan ha drops og sjokolade og sånt... Men, hva er tanken bak en slik gaveeske??? Litt usikker på om vi skal lage slike, selv om det er veldig fine som bordkort[8D][&:]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Suzanne
I mammas bryllup fikk alle gjestene håndmalte vaser fra en lokal kunstner med navn og dato på.
I gaveposen til jentene fikk var det spa produkter og champagne itilegg og guttene fikk noe toalettsaker og sigar og cognac[:)]
ORIGINAL: Mamman til Pat/Kev
I mammas bryllup fikk alle gjestene håndmalte vaser fra en lokal kunstner med navn og dato på.
I gaveposen til jentene fikk var det spa produkter og champagne itilegg og guttene fikk noe toalettsaker og sigar og cognac[:)]
Dette hørtes rådyrt ut da???
Selv om det var en veldig fin gave!!
Det var sikkert ikke gratis!
men du, på polet har de noen skjønne champagne flasker fra nicolas Fauilatte
Rosa og blå, er ikke de litt morsomme?
Disse er små altså[:D]
ORIGINAL: svimsa
Jeg kommer ikke til å ha gaveesker den dagen jeg gifter meg. Synes det er enda en "dum" tradisjon som er adoptert jeg..
Gjestene kommer jo for å feire brudeparet. De får masse god mat, kaffe og kaker, og også i de fleste tilfeller drikke.. Også skal de ha gaver i tillegg? [8D]
ORIGINAL: svimsaHelt enig. Jeg synes det med godtepose i barnebursdag også er tull jeg. Setter heller frem en stor bolle med godteri som de kan spise når de er der[:)]
Jeg kommer ikke til å ha gaveesker den dagen jeg gifter meg. Synes det er enda en "dum" tradisjon som er adoptert jeg..
Gjestene kommer jo for å feire brudeparet. De får masse god mat, kaffe og kaker, og også i de fleste tilfeller drikke.. Også skal de ha gaver i tillegg? [8D]
ORIGINAL: Amamma
ORIGINAL: svimsaHelt enig. Jeg synes det med godtepose i barnebursdag også er tull jeg. Setter heller frem en stor bolle med godteri som de kan spise når de er der[:)]
ORIGINAL: Trine81
Jeg er helt enig med deg svimsa.
Desuten så er ett bryllup dyrt nok om en ikke skal gi gjestene gaver....
ORIGINAL: KoKoDet har i alle tider, siden lenge før Amerika ble skapt, vært vanlig i mange land feks i Midt-Østen og Afrika, med gaver til de som kommer i bryllup, i ulike former.
ORIGINAL: Trine81
Jeg er helt enig med deg svimsa.
Desuten så er ett bryllup dyrt nok om en ikke skal gi gjestene gaver....
Jeg synes hele denne ideen er amerikansk tradisjon.
Vi hadde det ikke i vårt bryllup. Hadde det ikke i tankene engang.
Ikke at vi ville ha hatt råd engang