Gavedryss?

Benedicte og gutta

Elsker forumet
Jeg lurer på hvor mye dere har fått til baby'n hvis han/hun var nr 2,3 osv? Vi har fått en del, men vi fikk vel dobbelt så mye forrige gang(til nr 1). Jeg har ikke fått noe av jobben, svigers har gitt lillegutt to smokker!!!, og det er mange som burde ha gitt en gave som ikke har gjort det men som gjorde det forrige gang. Synes det er dårlig gjort overfor lillegutt, han er like mye en liten søt NY unge som har kommet til verden som det storeror var da han kom til verden! Hvorfor gjør folk forskjell på nr1 og nr2/3/4??? Er egentlig sjokka.

Hmmm... har jeg egentlig ikke tenkt over! Vi har fått endel gaver, og mange gratulasjoner! Både fra jobbene våre (blomsteroppsatser) og familie og venner egentlig.. 

Skjønner tankene dine, man vil jo at de skal bli satt like stor pris på.. men prøv å tenk på kjærligheten som blir gitt til dem, der får de nok likt vil jeg tro:) <3

Har inget svar hvorfor folk gjør forskjell på barna. Vi har nok fått like mange gaver til lillebror som til storebror, noe mindre nå kanskje. Fikk iallefall flere gratulasjonskort i posten med nr 1 og mer besøk fra min familie, nå er jeg fra Sverige da så de har en bit å kjøre, men sist gang kjørte de gladeligen så fort de fikk lov å komme, denne gang har vi nesten fått spørre om de ikke har lyst å se lillebror. Imorgen kommer min pappa og skal møte sin nye barnebarn for første gang, lillebror blir 7 uker imorgen (storebror såg han når han var 3 uker).

Ja, lillebror har nok fått mindre enn storesøster fikk. Ikke tenkt så mye over det men en god del mindre faktisk. hm.. jaja..

Har fått en god del mindre til lillesøster enn hva vi fikk forrigegang ja.
har fått fra jobben hans som vi fikk sist, så ingen forskjell der. Men familien har gitt mindre, men ser ikke på det som et stort problem.
Tenker vel at de kanskej tenker at vi har det meste av hva vi trenger denne gangen ettersom vi fikk så mye sist, og at de derfor gir mindre.

Jeg husker rett og slett ikke. er jo 8 år siden sist. hehe

Micro har fått masse så sånn egentlig trur jeg det er temmelig likt på alle sammen.

Det har jeg også lurt litt på. Til storesøster fikk vi MYE, kort i posten osv. Denne gangen har det blitt ganske lite. Så av en eller annen grunn så blir det kanskje gjort forskjell på nr 1 og 2.

Bekke skrev:
Det har jeg også lurt litt på. Til storesøster fikk vi MYE, kort i posten osv. Denne gangen har det blitt ganske lite. Så av en eller annen grunn så blir det kanskje gjort forskjell på nr 1 og 2.

Akkurat det samme her..

lese*

1, 2, 3 og 4 er stor forskjell. Jeg har fått min første, men siden det er min samboers 4, så bli ikke det så stort.

Back
Topp