Gavebord/utpakking

Mon31

Gift med forumet
Hvem skal ha ansvaret for det?
For brudeparet skal vel ikke stå å pakke opp gaver, som regel så er det jo en del.

Her skal jeg ha to venninner som pakker opp gavene og skriver alt ned i en loggbok. Hvem det er fra og hva det er [:)] Er nok ikke vanlig at brudeparet gjør det selv nei.. I de bryllupene jeg har pakket opp i har vi gjort det mens brudeparet har vært hos fotografen..

jeg skal ha 3 stk tror jeg, om jeg får tak i 3 stk, foreløbi har jeg bare 2 men det kan jo bli litt travelt, å de skal jo være med på middagen en time etterpå så da bør det jo gå fort....
for å gjøre det litt raskere skal vi skrive ned nummrene i ei bok før selve dagen, så er det bare og skrive inn navn for vær pakke som blir åpnet og sette tilsvarende nummer på pakken.

Her er det forloverene som tar seg av det[:)] Etter eget initiativ[:)] Vi skal også skrive ned hva det er og hvem det er fra på en eller annen måte. Har ikke tenkt så mye over det egentlig. Ordner seg det[:)] Er fremdeles god tid til å finne ut sånn, hihi

Hehe, skulle gjerne pakka opp gavene selv, jeg[8D]
Er noen venninner som skal gjøre det for oss, forloverene våre skal være med når vi tar bilder.[:)]

ORIGINAL: Vibeke83

Hehe, skulle gjerne pakka opp gavene selv, jeg[8D]
Er noen venninner som skal gjøre det for oss, forloverene våre skal være med når vi tar bilder.[:)]

hmm, forloverene våre skal også mest sannsynlig være med når vi tar bilder... der kom en liten utfordring ja[;)] får vel pønske ud noe annet da=)

Sambos to kusiner tror jeg har ikke spurt enda, men satser på det. Smart med ferdig nummerert post-it lapper og bok, det må jeg ordne!

Ene søstern min tar seg av det[:)]

ORIGINAL: dagosi

jeg skal ha 3 stk tror jeg, om jeg får tak i 3 stk, foreløbi har jeg bare 2 men det kan jo bli litt travelt, å de skal jo være med på middagen en time etterpå så da bør det jo gå fort....
for å gjøre det litt raskere skal vi skrive ned nummrene i ei bok før selve dagen, så er det bare og skrive inn navn for vær pakke som blir åpnet og sette tilsvarende nummer på pakken.

d der va lurt[:D] kanskje d e slik e skal gjør d[:D] men vi skal no ønske oss i hovedsak penga

jeg håper min søster setter folk i sving når vi er hos fotografen[;)]

Tante og søskenbarnet mitt skal pakke opp gavene mens vi er hos fotografen. [:)]

vi skal få søstrene til sambo til å pakke opp[:)]

Back
Topp