gave ved fødsel??

Perry

Blir kjent med forumet
Har fått med meg at det er vanlig å gi gave til mammaen ved fødsel.
hmm hva skal man gi da? Noen tips ?

Perry

Jeg fikk alle rosene dem hadde igjen av sambo på sykehuset [:D]
Det er jo og ta i litt da.
Men fikk og bamse, en stor til meg og en liten til Nicholas for han var jo liten som sambo sa. Det syns jeg var så søtt [:)]

En liten ting er nok i massevis - er bare babyen vi er opptatt av uansett
[:D]

Sist fikk jeg blomster av sambo.
Den eneste gaven jeg fikk sånn sett, var et nydelig sølvarmbånd jeg fikk av søstra mi[:)]
Hva med gavekort på full kroppsmassasje/aromaterapi?? DET er noe jeg kunne tenkt meg!

me damer syns jo alltid d e kjekt me smykker, klokker, ringar osv.. ka me et englebarn smykke? de e nydlige

ORIGINAL: Cindy_jah

Hva med et englebarn smykke?

Ville jeg ha satt pris på hvertfall! [:D]

Ja gud det er jo nydelig, det må du kjøpe [:D]
Jeg har det og mangler jo en jente baby der nå når jeg tenker meg om!

kanskje et gavekort på massasje eller spa? noe i forhold til pleie og velvære ville jeg satt pris på etter svangerskap og fødsel:)

ORIGINAL: -marie-

min bror ga en diamantring i hvitt gull til sin kone da de fikk sitt første barn [:D]

jeg har gitt min sambo beskjed om at det synes jeg er bortkastede penger... Da ønsker jeg meg heller noe jeg kan bruke (skijakke, skihjelm og annet sportsutstyr som jeg kan bruke i aktivitet sammen med 'mini')... men mulig jeg er litt rar da!

sambo får en hettegenser av meg som det står verdens beste pappa på [:)] men det vet selvsagt ikke han...

Hvor kjøpte du den hettegenseren? Det tror jeg hadde fallt i smak her også[:)]

Visste ikke at det var vanlig jeg.... så forventer absolutt ikke noe igrun, vi får jo trossalt en utrolig fin gave sammen [:)] Skulle jeg ønsket meg noe, hadde jeg blitt veldig glad for gavekort på massasje [:D] 

Så koselig[:)] Tror jeg hadde blitt glad for absolutt alt, visste ikke at det var normalt.. Blomster, massasje og smykker er jo nevnt, og alt det er jo veldig gode forslag, syns nå jeg[:D]

ORIGINAL: moti21

min bror ga en diamantring i hvitt gull til sin kone da de fikk sitt første barn [:D]

jeg har gitt min sambo beskjed om at det synes jeg er bortkastede penger... Da ønsker jeg meg heller noe jeg kan bruke (skijakke, skihjelm og annet sportsutstyr som jeg kan bruke i aktivitet sammen med 'mini')... men mulig jeg er litt rar da!

sambo får en hettegenser av meg som det står verdens beste pappa på [:)] men det vet selvsagt ikke han...

Hvor kjøpte du den hettegenseren? Det tror jeg hadde fallt i smak her også[:)]

her [:D]

http://www.t-shop.no/kombiner_vare.php?steg=1&v_id=252&v=czo4OiI5OCw3NCw5OSI7

Tusen takk[:D]

Denne gangen ønsker jeg meg ikke noe til fødselen. En rose hadde vært koselig.
Det er så mye som skjer i februar; morsdag, valentinedagen (forlovet oss da for 4 år siden) + at jeg har bursdag. og da synes jeg at jeg har fått nok for et helt år... hehe

Sist fikk jeg en stor blomsterbukett og en pent smykke.

Klart man kjøpe en blomst----- MEN man får mange blomster og vil du gjøre noe heeeelt sps for henne så kjøp et unikt mammasmykket eller armbånd.

Legger inn en link med noen "mamma" smykker....

http://barnevognskilt.no/default.asp?wpi=PRODUCTS&pagecount=1&catId=60

PS: så søtt at du ber om råd til slik- skulle ønske min mann ikke var så stolt ..... Jeg får nok min ferdigbuket jeg tenker jeg[8D] ( KLAGER IKKE ALTSÅ) MEN har jo i gjengjeld verdens beste mann på andre måter da.

å ja, et slikt englebarn smykke ønsker jeg meg også, de er jo så skjønne.
Det faller garantert i smak hos din kjære.[:D]

ej vil berre at samboeren skal ver stolt av mej etter fødselen å hjelpe mej så masse han kan sia han ikkje fe pappa perm...vil også at han ikkje tek på sej så masse overtid den første tia sia d e nytt for oss begge å ha et barn[;)]

Ett lite tips er en alliansering med en diamant..,også kan man sette inn diamant for hvert barn man får[;)]
Også kan man gravere barnets navn inni ringen[:)]
Det ønsker jeg meg egentlig[:D]

Back
Topp