GAVE TIPS?????

Naninnie

Glad i forumet
Jeg har et kjempe problem!!!!!

Har lyst og gi mon mann noe utenom det vanlige til bursdagen!!!!

Har store problemer med og finne ut hva....HMMMM!!!!

Kan noen hjelpe meg?

Mye fint å finne på men da koster det litt da[;)]

Fallskjerm hopping
Spa helg et sted
USA tur ....[:D]

Han har veldig lyst å gå på Vassendgutane konset i stryn den 11.okt, men det har seg slik at jeg ikke får penger før den 25.sep og da er det ikke lett vet du....

Har bare 400kr nå liksom og legge ut...

Han har ønsket seg et speil i lastebilen som det står scania på og dette har jeg laget til han....Har også bestilt 35 røde roser, men føler det ikke er nok[:(][:(][:(]

Jeg mener han er mer verd enn dette da[;)]

ORIGINAL: Naninnie

Han har veldig lyst å gå på Vassendgutane konset i stryn den 11.okt, men det har seg slik at jeg ikke får penger før den 25.sep og da er det ikke lett vet du....

Han har ønsket seg et speil i lastebilen som det står scania på og dette har jeg laget til han....Har også bestilt 35 røde roser, men føler det ikke er nok[:(][:(][:(]

Om hvor mye han er verdt måles vel ikke i penger!?[8|]
Det er mye fint man kan finne på, som ikke koster så alt for mye!! Hva med å ta han med deg ut for å spise og så på kino eller no etterpå!![;)]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

ORIGINAL: Naninnie

Om hvor mye han er verdt måles vel ikke i penger!?[8|]
Det er mye fint man kan finne på, som ikke koster så alt for mye!! Hva med å ta han med deg ut for å spise og så på kino eller no etterpå!![;)]

Jo kunne jo det da[:D]

men han liker ikke gå på resturanger han[:(]

Men jeg klarer sikkert finne ut noe da... Hadde tenkt meg på kondomeriet i dag og se om jeg fant noe der[8D][8D][8D]

Back
Topp